Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Etter strandturen

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-12, 22:30   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter strandturen

Jeg plukket masse skjell sammen med min 6-årige datter. Da vi kom hjem, gikk jeg i kjelleren og fant en gammel Ikea-ramme. Jeg tror de er gått ut av produksjon. Den fikk hun male marineblå, og så begynte dekoreringen! Vi la ut skjellene først, så plukket vi opp et og et skjell og limte fast med kontaktlim. Perler for å live det opp litt. Til slutt en rask dusj med silkematt lakk fra sprayboks.

Ser at jeg må pusse litt på speilet!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 22:32   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Etter strandturen

Så fint det ble.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 22:34   #3
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Næh, så kult!

Gammel 13-08-12, 22:53   #4
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synd at ikea har sluttet å selge de speilene. Jeg tror de bare kostet 20 kr. Jeg hadde 3 hengende nede i kjellerren. Dette ble hengt opp på rommet hennes før lakken hadde tørket helt.

"Mamma, det lukter tiss på rommet mitt"
"HVA sier du?"
"Nei, det er bare speilet som stinker"

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.