|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
![]() Ta av øredobber på 2,5-åringDatteren min har fått hull i ørene.. Ca to og en halv mnd siden. Nå har hun fått nye øredobber og vi skulle ta av de første ( de som brukes når det skytes hull), og de sitter som limt.. Skjønner ikke hvordan jeg skal få de av! Sist redigert av Fnissa : 16-01-14 kl 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.Ærlig? Jeg hadde gått til legen, fjernet dem og aldri forsøkt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.Får du snurret på dem? Hvis ikke, ville jeg prøvd å rense godt med pyrisept, og så tatt en tur til legen hvis det ikke hjalp.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.Jeg skal ikke si så mye om hva jeg mener om øredobber og hulltaking på så små barn, men hvis dere sliter med å ta de ut ville jeg dynket øret i sterilt vann. Kjøp slike kapsler som det er meningen å rense sår med. Skyll over øret samtidig som dere forsøker å snurre litt på dobben.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.
Ja altså, hvis de sitter fast i øret, så må de selvsagt ut, og helst med hjelp av en lege. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.Fordelen med hun kun er 2,5 år, er at hullene gror fort igjen. Det er vel omtrent det jeg har å si om den saken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.Er det Blomdahl? Da hjelper det ikke å rive å slite, det ER en spesiell teknikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
lykkelig
|
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.For å være ærlig, synes jeg det er ren galskap å ta hull i ørene på ett så lite barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åring.
Jeg forstod det som at de satt fast og stusset på svaret ditt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åringDet er en spesiell teknikk å få av dingsen bak ja. Om de sitter fast fordi det er verk ville jeg fjernet de hos lege og ikke satt de inn igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
På vei
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åringHva i alle dager skal en så liten unge med hull i ørene??!! Hvis du ikke får dem løs, dra til legen og få dem fjernet og la deretter sårene/hullene gro. Når ungen er gammel nok (i mine øyne 16 år) kan hun få hull igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ta av øredobber 2,5 åringDet de andre sier. Prøv med pyrisept etc., eller dra til legen, og la dem gro igjen. Hun er jo kjempeliten!
![]() |
#19 |
This is normal!
|
![]() Sv: Ta av øredobber på 2,5-åringKanskje noen burde påpeke at hun er altfor ung til å ha hull i ørene?
![]() |
![]() |
|
|