|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Farge på fotlister - hvite eller eik?Vi har pusset opp gangen, men mangler lister... Hadde i utgangspunktet tenkt hvite lister, men lurer nå litt på eik. Hva blir penest og hva er mest praktisk av hvite fotlister og fotlister i eik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Vi driver og maler alle våre lister hvite nå, og det blir veldig fint og gir et åpnere inntrykk, synes jeg. Vi maler dem i samme farge som veggene, da (Jotun Sjel).
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Hva slags gulv har du, da?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Jeg synes hvitt er pent og praktisk.
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Jeg synes ikke du skal velge eik med mindre du har nøyaktig samme eiekefarge på gulvet, altså. Jeg har malt mine lister hvite over nesten hele huset og synes det ser bra ut.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Vi har eikefarge på gulvet, og hvite lister er veldig fint til det, altså. Mye finere enn den fargen de var før.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Hvis du synes det er gøy å male lister(de er utsatt for slitasje og malingen får sår) velger du hvite.
![]() |
#10 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Eik! Mindre vedlikehold, og støvet synes (nesten) ikke. :sjuske:
![]() |
#12 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Vi valgte tilhørende lister denne gangen, dvs lister som er nøyaktig lik gulvet. Snekkerne mente vi kunne ha vanlige eikelister, men jeg stod på mitt og ville ha de som hører til gulvet. Har ikke angret et sekund. Og det er vitterligen mer praktisk enn hvite egentlig. Har vite taklister, dør- og vinduskarmer.
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Hvite lister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
*_*
|
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?Vi har eikeparkett og matchende eikelister. Jeg elsker dem! Man ser ikke et fnugg støv, ei heller merker fra skosåler og annet søl. Og så er de harde, så det blir ikke merker og riper i dem så lett.
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på fotlister - hvite eller eik?....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 13-11-12 kl 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|