|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Spinnoff: SykkelhjelmDere som har tenåringer. Hvor lenge har dere klart å opprettholde hjelmbruk? Dette er en stadig kamp i heimen og jeg begynner å tenke litt i rettning av at det er farligere med en hjelm hengende på styret på sykkelen enn på veggen hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmStesnuppa sluttet med hjelm en eller annen gang mellom 12 og 13, mener jeg.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmEldste brukte ut niende, toeren ut barneskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmEldste (nå 18) sykler ikke for tiden, jeg er derfor usikker på om han bruker hjelm. Mellomste (13) bruker, det samme gjør minste. Og vi voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmJeg ville beslaglagt sykkelen om hjelmen gikk ut av bruk. Og budsjettert med den kuleste hjelmen. Men det er lett å si så lenge eldstemann er 8 år og pliktoppfyllende.
![]() |
#6 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmTror jeg kommer til å kreve at skal de sykle, så må de ha hjelm.
![]() |
![]() |
#8 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spinnoff: Sykkelhjelm15-åringen min har lyst hjelmen i bann, i likhet med de såkalte "alle andre"
![]() |
#9 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmTror ikke den har vært mye i bruk etter barneskolen, dvs. etter fylte 13 år...
![]() |
#10 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmStorebror brukte hjelm, etter mye om og men, ut 8.klasse. Høsten i 9.klasse trynet han stygt på sykkel, og fikk valget om enten å bruke hjelm eller slutte å sykle. Han sluttet å sykle.
![]() |
#12 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmEldste er 14, og det er ikke noe problem hos oss. Det har vært værre å få han til å ta øreproppene ut mens han sykler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmJeg tenkte også å starte en lignende diskusjon etter at vi hadde nevøen på 14 besøk her. Han ville nemlig ikke bruke hjelm for det bruker han ikke hjemme, og da var jeg kjip tante og sa at da får du heller ikke bruke sykkelen min så han valgte å gå.
![]() |
#14 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spinnoff: SykkelhjelmChristian er 14 år og bruker fortsatt hjelm
![]() |
|
|