Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikketreff - Oslo-området

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 20:59   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Strikketreff - Oslo-området

Det er lenge siden vi har hatt et strikketreff. Jeg føler for et strikketreff og jeg kan godt ha det hjemme hos meg. Har dog en følelse av at mange synes det er langt å kjøre til meg, så om noen andre heller vil ha det, vær så god. Vi gjør som vi pleier, den som arrangerer, bestemmer dag. Serveringen er superenkel, også skravler vi og strikker og koser oss.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 21:18   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikketreff - Oslo-området

Jeg synes ikke du bor for langt unna, er mer avhengig av riktig dag. Hva som er riktig dag vet jeg ikke før høsttimeplanen er lagt, med barnas aktiviteter.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 21:23   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg aner ikke hvor du bor, men jeg blir gjerne med om det passer. Har ikke vært med før, men har fått litt fart på pinnene i det siste.

Gammel 15-08-12, 21:25   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja! Ja!

Jeg er jo litt sær og vil gjerne kjøre kortest mulig, så for meg hadde det passet best om det var i sentrum eller oslo sør/øst.

Gammel 15-08-12, 21:46   #5
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil gjerne være med selv om hendene er litt mer opptatt med baby enn strikketøy. Kanskje jeg kan få melde meg som arrangør neste gang? Bor i sentrum. Lett med kollektivt, ikke så lett med bil...

Gammel 15-08-12, 21:53   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Gjør det, Saint! Du setter dagen som passer for deg.

Gammel 15-08-12, 22:04   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må snart få til å være med altså!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg vil gjerne være med selv om hendene er litt mer opptatt med baby enn strikketøy. Kanskje jeg kan få melde meg som arrangør neste gang? Bor i sentrum. Lett med kollektivt, ikke så lett med bil...

Hva med elbil? Er det enklere?

Gammel 15-08-12, 22:20   #8
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Ja, en gate ovenfor har elbilparkering.
Da setter jeg dag i neste uke, da har vel de fleste litt mer oversikt over timeplanen?

Gammel 16-08-12, 07:48   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Strikketreff!

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:19   #10
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Kan det passe med onsdag 5. september? kl 19-> feks? Eller er det onsdager som er dumt pga speider, allium? Lager ny tråd, jeg.

Gammel 21-08-12, 10:22   #11
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Kjente jeg ble litt misunnelig nå. Vi får se om datoen passer resten, jeg klarer ikke før siden vi har et hus å selge, men uken etter kan også passe.

Gammel 21-08-12, 10:34   #12
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi har foreldremøte i barnehagen akkurat den dagen, men sånn ellers er onsdager fint for meg.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-12, 10:41   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Har ungene og ikke barnevakt, men håper neste gang passer for meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.