Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Brudepikekjole til litt eldre barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-12, 23:10   #1
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Brudepikekjole til litt eldre barn?

Vi skal ha brudepiker i alderen 5-12 år i bryllupet vårt, og trenger tips til kjoler som også kler litt eldre jenter. Tror jeg tenker fotsid, men er åpen for alternativer! Bryllupet er i april.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 23:13   #2
leaht
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2011
leaht er litt kulleaht er litt kul
Standard

Sv: Brudepikekjole til litt eldre barn?

Lilly.dk

De har fine konfirmsjonskjoler som er rimelige og veldig fine, kan godt brukes som brudepikekjoler

Gammel 15-08-12, 23:26   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en til salgs. Nydelig og ubrukt med lapper på. Fra Monsoon. Str 11-12 år, mener jeg å huske. Bolero (også ubrukt) hører til. Jrg selger den fordi den ikke passer og fordi butikken sa at det ikke var bytterett på den.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-12, 23:29   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Åh. Så noen nydelige og helt enkle kjoler her om dagen. Skal se om jeg finner ut hvor de fikk tak i dem.
Brudepikene var i alle fall opp til 8-9 år. Lange jenter.

Gammel 15-08-12, 23:57   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har en til salgs. Nydelig og ubrukt med lapper på. Fra Monsoon. Str 11-12 år, mener jeg å huske. Bolero (også ubrukt) hører til. Jrg selger den fordi den ikke passer og fordi butikken sa at det ikke var bytterett på den.

Har du bilde?

Gammel 15-08-12, 23:58   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Har du bilde?

Ja, det har jeg, men du må vente til i morgen, dessverre. Kan du minne meg på det hvis jeg glemmer det?

Gammel 16-08-12, 00:00   #7
Februarmamsen
Superduperaktiv

Februarmamsen sin avatar

Hvor: Østfold
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

kan anbefale lilly.dk, de selges hos abelone på frogner

Gammel 16-08-12, 00:15   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal prøve.

Gammel 17-08-12, 10:40   #9
Frk_Fryd
i tåka

Frk_Fryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar! Veldig mye pent inne på lilly.dk Tror jeg skal konferere med moren til jentene, hun er nok mer inne på jentekjoler enn en stakkars guttemamma

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-12, 16:47   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Har visst glemt de bildene, jeg. Men de burde ligge på forumet her et sted, under "selges". Tror jeg la den ut i vinter en gang. Jeg burde også ha bildene på pc-en, mrn nå er jeg (som vanlig) på iphonen...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.