|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva bør jeg spise i dag for å ha godt med energi i morgen?Kroppen er tung og energiløs etter en lang sommerferie. I morgen skal jeg bestige et høyt fjell med stor og bratt stigning. Gruer meg sinnsykt, men må prøve. Noen ideer om hvordan jeg skal gå frem i dag for at det skal være enklest mulig å komme i gang i morgen?
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva bør jeg spise i dag for å ha godt med energi i morgen?Hvis du skal gå ganske umiddelbart etterpå ville jeg kjørt på med karbohyrater. Grovt brød med masse godt og mettende pålegg.
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hva bør jeg spise i dag for å ha godt med energi i morgen?Karbo karbo karbo!
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva bør jeg spise i dag for å ha godt med energi i morgen?Karbo like før og underveis ja, men masse raske karber dagen før gjør meg både tung og slapp. Jeg ville heller satset på næringsrik mat i form av grovt brød, egg, kjøtt- og fiskepålegg etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva bør jeg spise i dag for å ha godt med energi i morgen?God frokost, gjerne noe a la full english. Så pakker du vanlig matpakke, brødskiver med diverse pålegg, gjerne pluss noen sjokoaldeboller. I lommene har du et par snickers, - virkelig super turmat mtp energiboost! - og nøtteblanding etter smak. Jeg blander ofte bare mandler og nonstop, av og til nøtteblanding med tørket frukt og dadler. Pass på å ha nok vann. Putt gjerne noe i munnen hver 20 minutt eller så, dette i tillegg til matpakka. Det samme gjelder drikke, gjerne litt oftere her. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|