|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Hvor selger man brukte bøker?Jeg har bøker an mas, og nå i disse kindle-tider så har jeg ikke planer om å ha en diger bokhylle. Jeg skal beholde noen bøker som er høyt elsket, og kvitte meg med resten. Men det hadde vært greit å selge dem, for pengene kan komme godt med. I gode gamle dager hadde vi bruktbua, men hvor selger man bøker nå (i Stavanger)? Er "gi det til Fretex eller selg på Finn" eneste løsning?
![]() |
#2 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?Løvås bruktbu i Pedersgaten eksisterer enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?QXL er også en markedsplass med mange bøker.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?Min erfaring er at bøker er vanskelig å bli kvitt, med mindre det er hele verker eller helt spesielle bøker. Sist vi prøvde ville ikke antikvariatene ha dem, og vi endte opp med å gi dem til Fretex. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?
Glimrende! Da blir det den. Jeg trenger ikke få mange kronene for bøkene, men noen kroner er bedre enn ingenting.
![]() |
#8 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?
Jeg går der med ungene, så får de velge seg bøker og blader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Klar
|
![]() Sv: Hvor selger man brukte bøker?Min mor leverte en enorm samling pocket-bøker til det lokale biblioteket. Der ble de strålende fornøyde |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|