![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Mac vs pcVi har iMac og Macbook Air. På musen til iMacen høyreklikker man ved å trykke på høyre side. Musen har ingen knapper/hjul, men brukes mer slik som en styreflate. På Macbooken høyreklikker jeg med to fingre på styreflaten.
![]() |
![]() |
#3 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac vs pcSe på innstillinger,der kan man huke av på hvordan man vil høyre klikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac vs pcSe på instillinger og styreflate. Der kan du selv velge hvordan du høyreklikker. Jeg vet at standard er å klikke med to fingre samtidig. Jeg liker best å klikke nederst i høyre hjørne for å høyreklikke.
![]() |
#8 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Mac vs pcBare vent... Snart orker du ikke tanken på PC lenger :P
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Mac vs pc
Jeg har hatt min i ett år nå og nå er jeg mer mac-bruker enn pc-bruker, men det tok altså ett år. Og jeg trives fortsatt godt med pc.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Mac vs pcPC er fremdels min venn ja. Bruker PC på jobb, og har hatt en som jeg bruker photoshop på. Men nå har jeg fått meg Adobepakka til Macen, så da MÅ vi bli bedre venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
maler
|
Heldiggrisen. Jeg ønsker meg det noe veldig. Savner det, jeg synes liksom ikke ps elements blir det samme.
![]() |
#14 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mac vs pcJeg klarer nesten ikke pc lenger. Mac på meg også i fremtiden. Hatt mac i 3 år.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg fant ut at jeg som lærer får en sykt bra pris på Adobepakka. Vi snakker 80 % billigere enn vanlig. Så da måtte jeg slå til. Men å gå fra PS2 til PS6 er ikke bare bare, skjønner ikke noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
Såpass.
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Mac vs pcJeg har hatt Mac i 1.5 år, men bruker PC via jobb - der har jeg ikke noe valg. Brukte litt tid i starten, det skal sies, men nå er jeg og Mac-en bestevenner ...4 ever!
![]() |
|
|