Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan skjule facebookposter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 14:41   #1
vestlandsfanden
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2010
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Hvordan skjule facebookposter?

hei,
noen som vet hvordan man skjuler tidligere facebook poster? Ikke nødvendigvis statusoppdateringer men innlegg man har postet på andres vegger.

Ønsker ikke at hundreogørten facebookwallposter fra langt tilbake i tid dukker opp når navnet googles.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 14:43   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: hvordan skjule facebookposter?

1. Da bør du heller ikke legge ut wallposter på andres vegger.

2. Du kan evt gå bakover i tid og slette innleggene du selv har lagt ut.

Gammel 19-08-12, 14:47   #3
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: hvordan skjule facebookposter?

Man finner vel ikke poster på Facebook via google? Uansett så kan du i innstillingene reservere deg mot at profilen din kommer opp når de googler deg. Det synes jeg er greit.

Men du kan gå tilbake og slette poster du har postet på andres vegger. Men generelt er det jo lurt å tenke seg om et par ganger før man kommenterer noe på andres vegger. Du kan forresten se på en venns innlegg om det er åpent for alle (offentlig) eller kun er ment for din venns venner.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:11   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan skjule facebookposter?

Bare profiler eller grupper som er åpne kan vel googles?

Hvodan finner jeg ut om jeg har reservert profilen min for google, LaBanga? Altså jeg skjønner jeg kan google navnet mitt og jeg dukker opp med profilbildet, men lukket profil, men hvor kan kan jeg endre dette?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 15:22   #5
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gå inn på personverninnstillinger og "Slik kopler du til". Der kan du stille inn hvordan folk kan finne deg.

Les mer her: https://www.facebook.com/help/privacy/basic-controls

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-12, 16:03   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har skrudd på det som heiter "Limit the Audience for Past Posts" under Privacy-settings. Eg veit ikkje om det er det er det du er på jakt etter?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screen shot 2012-08-19 at 2.54.28 PM.jpg (30,0 KB, 5 visninger)
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.