Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Buffy lever videre i tegneserieform

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-12, 18:07   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Buffy lever videre i tegneserieform

Som stor fan av Buffy var jeg trist da serien sluttet. Jeg har et par sesonger på DVD, men det er jo mer spennende med nye historier. I sommer kom jeg over Buffy i tegneserieform!

Serien tar over der tv-serien sluttet, med sesong åtte. Historien er fremdeles skrevet av Joss Whedon og bra er det. Vel hjemme har jeg kjøpt et blad til, and I like it. I begynnelsen slet jeg litt med å finnne lesestemmen. Dialogen i serien er jo litt spesiell, og det var litt rart å lese det først, men jeg vennet meg til det etterhvert.

Første omnibus kom i 2007, så det kan hende dette er old news for noen, men jeg ville anbefale allikevel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.