Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Slettet bildene fra Kretaferien :(

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 20:38   #1
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slettet bildene fra Kretaferien :(

....

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:06.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 20:39   #2
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(

Det er mulig å hente fra minnekortet! Ikkje bruk minnekortet igjen før du har fått henta dei tilbake!

Me gjer slikt på jobb, men eg er usikker på kva program me nyttar, skal prøve å få sjekka.

Gammel 22-08-12, 21:22   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Så lenge du ikke tar nye bilder på bildekortet, så er ikke bildene fysisk slettet. Det er bare linken til hvor de ligger som er slettet. Så ta kontakt med noen som er gode på gjenoppretting. Ibas på Kongsvinger er eksperter på sånt, men det er mulig vanlige el-kjeder kan hjelpe deg også?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 21:28   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slettet 4000 bilder fra minnekortet mandag, kjøpte program på web til 49 dollar og fikk gjenopprettet alle umiddelbart.

Gammel 22-08-12, 21:31   #5
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Handy Recovery heter det. Det finnes flere, noen gratis, men de fant ikke mine bilder.

Gammel 22-08-12, 21:46   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gjort det samme (fra fødselen til yngstemann! Jeg gråt!) - men leverte inn kameraet i en fotobutikk og de fikset det.

Gammel 22-08-12, 21:54   #7
Pesten

Pesten sin avatar

Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

.....

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:05.
Gammel 22-08-12, 22:19   #8
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(

Fotobutikken fikset det for meg også.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:21   #9
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Det er håp, bare ikke gjør som meg og ta nye bilder med minnekortet. Da legger de seg "over" de slettede bildene. Kamperaet mitt hang seg opp under en ferietur da jeg bare skulle slette et bilde. Det slettet, og slettet og slettet. Jeg trodde bildene da var tapt og tok bilder videre. Da jeg kom hjem fikk jeg vite om muligheten for å gjenopprette og fant et gratis program på nett. Noen bilder greide jeg å redde, men ikke alle.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 22:41   #10
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Last ned ZAR (Zero Assumption Recovery) gratis, og følg instruksen. Virker bra på det meste av minnekort, og gjør ikke noe annet med kortet enn å forsøke å lese det (bildefilene blir ikke mer ødelagt om det nå ikke skulle virke). Det står på hjemmesiden at det koster penger å bruke det, men det gjelder ikke for bilder (står også på hjemmesiden).

http://www.z-a-recovery.com/download.htm

Gammel 27-08-12, 15:21   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Discinternals er også et veldig godt gratisprogram du kan bruke.

http://www.diskinternals.co.uk/recover-photos.html

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 18:50   #12
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

......

Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:01.
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.