|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Slettet bildene fra Kretaferien :(....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
wizzzard
|
![]() Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(Det er mulig å hente fra minnekortet! Ikkje bruk minnekortet igjen før du har fått henta dei tilbake!
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(Så lenge du ikke tar nye bilder på bildekortet, så er ikke bildene fysisk slettet. Det er bare linken til hvor de ligger som er slettet. Så ta kontakt med noen som er gode på gjenoppretting. Ibas på Kongsvinger er eksperter på sånt, men det er mulig vanlige el-kjeder kan hjelpe deg også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(Jeg slettet 4000 bilder fra minnekortet mandag, kjøpte program på web til 49 dollar og fikk gjenopprettet alle umiddelbart.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(Jeg har gjort det samme (fra fødselen til yngstemann! Jeg gråt!) - men leverte inn kameraet i en fotobutikk og de fikset det.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Slettet bildene fra Kreta ferien :(.....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(Fotobutikken fikset det for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(Det er håp, bare ikke gjør som meg og ta nye bilder med minnekortet. Da legger de seg "over" de slettede bildene. Kamperaet mitt hang seg opp under en ferietur da jeg bare skulle slette et bilde. Det slettet, og slettet og slettet. Jeg trodde bildene da var tapt og tok bilder videre. Da jeg kom hjem fikk jeg vite om muligheten for å gjenopprette og fant et gratis program på nett. Noen bilder greide jeg å redde, men ikke alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(Last ned ZAR (Zero Assumption Recovery) gratis, og følg instruksen. Virker bra på det meste av minnekort, og gjør ikke noe annet med kortet enn å forsøke å lese det (bildefilene blir ikke mer ødelagt om det nå ikke skulle virke). Det står på hjemmesiden at det koster penger å bruke det, men det gjelder ikke for bilder (står også på hjemmesiden).
![]() |
#11 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(Discinternals er også et veldig godt gratisprogram du kan bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Slettet bildene fra Kretaferien :(......
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|