|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Har sett på et par Tretorn vanntette halvhøye sko til minstemann. |
|
|
|
#2 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Flere av kompisene til eldste hadde disse i fjor, og det var veldig fornøyd med dem iallefall. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Ah, da kommer de snart i posten ja. |
|
|
|
#4 |
|
i vesterled
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Fine sko! Jeg har kjøpt noen halvhøye pumasko som er foret, men tror ikke de er vanntette. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Jeg er tydeligvis ennå novise i uttrykk som omhandler barneutstyr, for jeg fniser høyt hver gang jeg leser om overgangsklær- og sko. Jeg ser for med spesialsydde ting til damer i alderen femti+. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Hvis de er sorte med ...blå? pumpalogo, så kan de godt være det - jeg har sett på et tilsvarende par hos Skoringen tror jeg det var, og de var vanntette. Og veldig kule. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?
Haha - damer i overgangen burde kanskje hatt pansrede klær, for i de verste hormonsvingninger kan det jo skje festlige ting. |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Da jeg var barn, og livet var enklere, het det ganske enkelt høst- og vårsko.
|
|
|
|
#9 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For meg heter det ennå det. Jeg ser ingen grunn til å bruke overgangs- om annet enn min egen tilstand når den tid kommer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Vi er veldig fornøyd med dem. Poden brukte sine i hele fjor, og de tåler en sesong til.
|
|
|
|
#11 |
|
i vesterled
Ja, det er de jeg har kjøpt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Vanntette overgangssko - hvordan er disse?Pumpalogo faktisk - helt spesielle sko vil jeg tro. Jeg vurderte faktisk å kjøpe dem, men da jeg kom tilbake etter å ha tenkt litt, hadde de ikke størrelsen hans. |
|
![]() |
|
|