|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() iPhone! Noen spørsmålMin første Iphone er i hus, og jeg prøver lære. Jeg har Mac fra før, og har klart sykronisere de fint, og fikk med meg alle kontakter og alt fra min HTC.
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Iphone! Noen spørsmål…
Når jeg er på FB ja.
![]() |
#3 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Iphone! Noen spørsmål…Ang. Nettverkspørsmålet, om du bruker 3G hele tiden så må du da ikke inn på innstillinger hele tiden? Da ordner jo alt seg selv?
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
Ja?
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Iphone! Noen spørsmål…Av apper er jeg ikke å spennende: Google, Facebook, instagram, finn.no, 1881, AtB, Bartebuss, myFitnesPal, songpop, PSExpress, yr.no er de jeg bruker mest. + myPeriodTracker.
![]() |
#8 |
maler
|
Den er superenkel og veldig kjekk. Bare vær obs på at den ikke vet hvor du har parkert, det er fullt mulig å betale for å stå selv om det er gratis etter kl 20 i store deler av byen.
![]() |
#12 |
Librocubicularist
|
Han laster ikkje ned mail, facebook etc. dersom du skrur av push-varslinger. Dette gjer du i innstillingane til den einskilde appen. Eg laster for eksempel bare inn mail, når eg åpner mail-appen og går inn og oppdaterer. Same med facebook og liknande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Iphone! Noen spørsmål…Ein annan ting som sparer straum, er å skru av GPS på dei appene som du ikkje treng det på. "Alt" frå nettavis-apper til facebook spør om du kan "tillate stedstjenester". Og viss du ikkje har planer om å bruke det, er det like greit å skru det av. Eg bruker kun GPS på yr-appen, RunKeeper og kartet. Og desse passer eg på å lukke heilt, når dei ikkje er i bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() |
#16 |
Librocubicularist
|
Lukke åpne apper er også lurt. Det tappa veldig mykje straum for meg i starten. Viss du dobbeltklikker på home-knappen, kjem alle dei siste appene du har åpna opp nederst på skjermen. Dersom du trykker på ein av dei, kjem det opp eit lite raudt kryss. Dette kan trykke på for å avslutte appen heilt. Men det kjenner du kanskje til? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
maler
|
![]() Sv: Iphone! Noen spørsmål…Strømmen går nok fort fordi du diller veldig mye og laster ned og sånn nå i starten. En vanlig dag har jeg fortsatt mye igjen av batteriet når kvelden kommer, og jeg bruker telefonen en hel del. Og har 3g og alt man ikke skal ha på for å spare batteri aktivt hele tiden.
![]() |
#19 |
Pauset
|
Jeg har aldri på 3G. Det gjør at man oftere får dårlig dekning på telefonen av en eller annen grunn. Veldig mye dårligere også. Man kan se strekene gå opp og ned etterhvorvidt 3G er slått på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|