Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Brus/blandevann

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-12, 14:02   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Brus/blandevann

Vi skal på spleisefest i kveld og har fått beskjed om at det er vi som skal stå for brus/blandevann. Hvor mye og hva kjøper mann da? Vi blir 16stk.

Bill.merk: Øldrikker.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 14:07   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brus/blandevann

Jeg ville kjøpt noe sånt som:
-2-3 liter appelsinjuice
-san fransisco drinkmix
-2 x 1,5 liter sprite
-1,5 liter schweppes lemon eller noe lignende
-1,5 liter cola

Høyst ukvalifisert synsing dette her, altså.

Gammel 25-08-12, 14:12   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg ville kjøpt noe sånt som:
-2-3 liter appelsinjuice
-san fransisco drinkmix
-2 x 1,5 liter sprite
-1,5 liter schweppes lemon eller noe lignende
-1,5 liter cola

Høyst ukvalifisert synsing dette her, altså.

Til 16 stykker? Jeg syns det hørtes lite ut. Men jeg har ikke så god peiling. Men jeg tenker at dersom det er noen som ikke drikker, og kun f.eks drikker brus, så er ikke det der så mye.

Gammel 25-08-12, 14:13   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tenker at av 16 stk er det sikkert minst 10 som drikker øl eller vin.

Gammel 25-08-12, 14:15   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Ja, som sagt, jeg har ikke peiling, men jeg er egentlig ikke til å stole på når det gjelder å beregne, jeg har alltid altfor mye uansett hva det gjelder.

Gammel 25-08-12, 14:23   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

For enkelhets skyld ville jeg sannsynligvis handlet på en butikk med kassesalg til 99 kr, og fylt opp med diverse.

Gammel 25-08-12, 14:42   #7
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Det kan jo være at flere er sære som oss og foretrekker brus til maten f.eks.

Dette er vanskelig altså.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 14:46   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det kan jo være at flere er sære som oss og foretrekker brus til maten f.eks.

Dette er vanskelig altså.

Ja, det er det jeg også tenker. Og jeg forstår deg godt altså, det er vanskelig.

Gammel 25-08-12, 14:46   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

En flaske tonic om noen av deltakerne er på mojito eller gt kjøret kanskje?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 18:45   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det både er tenkt som blandevann og som tørstedrikke ville jeg kjøpt noe smaksatt Farris/Bris også.

Gammel 25-08-12, 18:54   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta med farris i tillegg. Å handle for mye brus er ikke så farlig siden det kan brukes opp senere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 18:59   #12
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg lyst på en real fest. Kos dere, med og uten blandevann.

Og isbiter, håper dere har husket isbiter.

Gammel 25-08-12, 19:03   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan ha Tonic også og gjerne Russian Tonic. Og mer Cola.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 19:16   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke noe Battery eller Red Bull???

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 19:50   #15
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Nei, det er da fandens verk.

Gammel 25-08-12, 20:03   #16
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Vanskelig oppgave. Oftest så drikker jo folk jeg kjenner vin, øl ev brunt brennevin. Blandevann kan jo være så mangt. Hadde jeg skulle tatt med meg gin på fest så hadde jeg garantert sørget for å ha med meg tonic selv også. Tiden der jeg blandet med whatever er liksom over. Enten skikkelige drinker eller øl/vin/musserende.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.