Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til 4- og 7-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-12, 00:40   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vintersko til 4- og 7-åring

Begge barna trenger nye vintersko, og jeg er like usikker som vanlig på hva de skal ha.

Yngste har hatt Viking gore tex de to siste årene og ecco før det. Var fornøyde med begge, men ecco var nok kaldere, dog lettere og mindre klumpete.

Eldste har alltid hatt ecco bortsett fra i fjor. Da fikk hun også Viking, den typen som vant best i test i F&B. Jeg syntes de virket tunge og klumpete siden hun måtte ha så stor str. I år kunne jeg derfor ønske meg noe litt nettere til henne. Hvordan er Geox og Superfit? Bør jeg se på vanlige gore tex med borrelås eller er det helt ut i 2. klasse? Ser jo at alle de store merkene har finere gore tex som er litt høye med glidelås eller snøring. Bør jeg heller gå for noe sånt? Hva er mest praktisk?

Begge skal ha slushers, forsøkte det for første gang i fjor vinter og ble overbevist om at vi trenger det i Rogaland. Kommer til å kjøpe den nyeste modellen til Europris, de som var lette (nokså like Viking thermo) siden de likte de så godt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.