|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurVi har en Mspa som vi elsker å ha på terrassen. Den er passe stor og holder fint på temperaturen syntes vi. Dessverre så syntes sukkermaurene det samme og har bygget maurtue under den (altså imellom terrassebordene!! Visste ikke det gikk ann engang!). Vi flyttet bassenget til hagen men der er det ikke like koselig å sitte og dessuten er maurene der også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurStrø på kanel og prøv igjen. Maur hater kanel. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurJeg drysset kanel i kanten rundt blomsterbedet mitt, for hadde steiner hvor mauren koste seg under. De flyttet. |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurHm er veldig klar for at dette skal virke....! Savner bassenget mitt på terrassen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurMaurkverk er alternativet. |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Mspa/andre varmtvannsbasseng og maurStrødde på pulver etterat bassenget var flyttet. Neste gang skal jeg strø pulver under bassenget før vi legger bassenget på plass. Fins det noe spray en kan spraye på med jevne mellomrom som holder maurene borte? Trenger noe som kan kommer under bassenget, noe som står under trykk? Pulveret kommer bare på sidene av bassenget (men det er kasnkej nok?) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|