![]() |
#1 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() MusIiiikkkk...vi har fått mus i hus. Eller dvs hele rekkehusrekka har fått mus, så vi regner med at der er en liten flokk med disse husmusa i disse 4 husene. Vi hørte først lyden i den ene veggen på fredag. På lørdag hørte vi skrapelyder på den andre siden av huset i 2 etasje, nå idag har vi fått bekreftet at det er mus og ikke bare jeg som innbiller at jeg hører lyder |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: M*u*sJeg har hatt mus i hus. Etter en stund med lyder (som jeg trodde var fugler i den luftepipa på taket) i luftekanelen hørte jeg en kveld jeg hadde lagt meg at det løp tassende små føtter på kjøkkengulvet (kjøkkenet ligger rett over soverommet). En liten inspeksjon dagen etter viste at det hadde vært mus i skapet under kjøkkenvasken.
![]() |
#3 |
thirtysomething
![]() Sv: M*u*sJa, og musene liker peanøttsmør. Det kan du legge i fellen(e).
![]() |
#4 |
Flink jente
![]() Sv: M*u*sEnig med det, men siden hele rekken har fått, så må vi gjøre noe med det. Hadde det bare vært vårt hus hadde det nok bare blitt med musefeller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: M*u*sTja, hvor stor skade de har gjort vet man ikke før man åpner veggen.
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: M*u*sVi har også mus/rotter i skap/vegger. Jeg får helt hetta.
![]() |
#7 |
thirtysomething
![]() Sv: M*u*s
Jeg bor også i firer-rekke, vi i endeleilighetene hørte mus. Ingen andre enn jeg satte ut feller, og de tre musene som kom i fellene var nok de tre som hadde løpt fram og tilbake fra ene enden til den andre.
![]() |
#8 |
Flink jente
![]() Sv: MusVi har ikke hørt noe mer siden lørdag, så da kan det vel gjerne ikke være så ille på denne siden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: MusDer vi bodde før var det mus i veggene - før vi flyttet inn med 3 katter. Med rovdyrlukt i huset forsvant musene. Kattene fanget ikke mus, men det hjelper at det lukter katt i og rundt huset. Nå har vi flyttet, og i vinter hørte jeg at musene var tilbake igjen.
![]() |
![]() |
|
|