Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stjeling på skolen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-12, 16:57   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stjeling på skolen

Åtteåringen hadde med seg en pose med ca. 20 av sine dyrebare Pet Shop-figurer på skolen i dag. Min lille godtroende jente la fra seg posen på garderobeplassen sin mens hun var på leksehjelp i rommet innenfor og da hun kom ut var posen borte. Hun er selvsagt utrøstelig, men har fått en kraftig lærepenge. Jeg visste ikke engang at hun hadde dem med seg.

Nå vet jeg jo at man tar med seg ting på eget ansvar, og det er jo så og si umulig å finne ut hvem som har tatt posen. Det er kun klassen hennes som har garderobe der, det er sjelden andre barn der så hun tror det er noen i klassen som har tatt den, men det kan jo ingen si med sikkerhet, dessuten kan det jo selvsagt ikke bevises.

Er det i det hele tatt noe man gjør når sånt skjer, eller regner vi bare posen som tapt og satser på at hun har lært av denne episoden? Jeg tenkte først å maile læreren og si fra, bare sånn i tilfelle en forelder oppdager at barnet har kommet hjem med "noen nye leker" og gir beskjed til læreren, men er usikker på om det er vits.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.