|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg kjenner at nå har jeg lyst til å sende de en lite hyggelig melding.
Jeg er åpenbart ikke ferdig med den. Kan jeg sende avgårde noe som dette, eller blir det for snerpete?
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaHva enn du gjør, så må du få byttet ut alle I-ene til i-er. Og gjerne gå inn i worden din og endre på den autokorrekturen, for det er sikkert ikke siste gang du skriver på norsk.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg har sendt en langt mindre hyggelig melding til fovea om nøyaktig det samme etter 1. klassebildet av Snuppa.
![]() |
![]() |
#4 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaFovea er alt annet enn en god aktør på markedet når det kommer til skole- og barnehagefotografering. Og ja, det der er en irriterende måte de sender ut bilder på. Er ikke enkelt å sende ting tilbake synes jeg - det er jo bilder av barna mine
![]() |
![]() |
#5 |
Englemamma
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaFovea var også og tok barnehagebilder hos mini i går, og jeg reagerte på akkurat det samme som deg i forhold til den avhukingen!
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaMen Fovea skal selge, og de vet at veldig mange synes det er vanskelig å sende fra seg bilder når de først er der fiks ferdig. Uansett hvor dårlige de er. Så dette er et salgstriks ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg tror jeg har bortimot null positive ting å si om Foeva. Jeg har hatt mine diskusjoner med dem for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaDet er bare å returnere bildene du ikke ønsker og beholde de du vil ha, så får du regning etter en stund på de du har beholdt.
Gina og gutta, 2001 og 2005 Jeg eldes ikke - jeg mørner. ![]() Sist redigert av GinaK : 30-08-12 kl 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaDa barna gikk i bhg drev jeg aktiv lobbyvirksomhet for å velge andre aktører enn Fovea, og resultatet var flotte, virkelig gode bilder. Har tenkt å gjøre det samme på skolen, men der tar de ikke hvert år, men 1., 4. og 7. trinn (tror jeg).
![]() |
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaHer tar de gruppebilder hvert år. Ikke enkeltbilder.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaVi har brukt Fovea i bhg der jeg jobber, og aldri mer om de kommer inn til oss.
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaDel gjerne forslag til gode fotografer, det kunne vært fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaFoeva har foreldrene på skolen vår vært misfornøyd med i flere år. I fjor gjorde vi i FAU en innsats med å hente inn andre tilbud til skolen fra andre aktører som også hadde bedre tilbud og vi har vært også misfornøyde med bildekvaliteten til Fovea. Men i år så dukket Fovea opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til Fovea
Vi var svært fornøyde med Fame og Nordstrandsfotografene her i Oslo
![]() |
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg hadde en stor klagesak med Fovea i fjor. Det endte med at jeg fikk dobbelt opp med bilder (gode og dårlige) og slapp å betale.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 30-08-12 kl 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaHer er tråden fra ifjor, tydelig flere med dårlig erfaring da også: http://www.foreldreportalen.no/forum...ighlight=fovea
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg synes stort sett barnehage- og skolebilder er dårlige uansett. Enten er lys og oppsett dårlig eller så ser ungen ut som en annen. Noe rart er det nesten alltid. Jeg har bilder av krumbøyde barn, barn med skygge i ansiktet, barn med mye lys i ansiktet, mye tak, mye gulv, barn som er halvveis skjult, feil farger osv.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til Fovea
Caspersen Foto bruker vår bhg også, år etter år. Ja, de er dyre, men man får veldig bra bilder. Dyktige fotografer. Vi har vært fornøyde hvert år.
![]() |
#19 |
maler
|
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaJeg var veldig fornøyd med plutten sine nå sist. Det var Iris. Fovea har jeg heller aldri vært fornøyd med.
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012 Sist redigert av Katta : 30-08-12 kl 22:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp med tilbakemelding til FoveaSuperduperFOTO tok helt fantastisk fine barnehagebilder av 3-åringen i våres, anbefales! De som ble tatt av Fovea året før ligger i en skuff.
![]() |
|
|