Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Har jeg fått virus?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 00:11   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Har jeg fått virus?

Når jeg er på vg.no eller db.no så går jeg inn og leser nyheter som vanlig. Klikker på en sak, leser og klikker på "tilbake-knappen" i nettleseren. Nå i dag så har det imidlertid ikke gått an å trykke tilbake, dvs det går, men ingenting skjer. Når jeg holder venstre museknapp nede på tilbakeknappen så viser den at jeg står på http://platform.twitter.com/widgets/twe OGså ser jeg ikke om det er en lengre adresse eller hva det er. Men det er da liksom det som er mine tidligere åpnede sider, selv om jeg bare har klikket på en enkelt sak. Jeg bruker ikke twitter, kan ikke huske å noensinne ha lest noe på twitter heller. Dette skjer på de nevnte nettsidene samt på rb.no, men ikke her eller på hotmail eller andre sider jeg er på. Er dette noe nytt avisene har begynt med eller er det jeg som har fått noe skit? Om noen skjønte hva jeg mente i det hele tatt da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.