Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Andre som skal på MGP jr i helga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-12, 09:20   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andre som skal på MGP jr i helga?

Poden og jeg drar til Oslo etter jobb i dag. Vi skal bo på hotell, spise på restauranter, være på MGP jr i morgen kveld, og generelt bare nyte livet. Poden kler veldig godt slike helger. Poden vil på Spa også, men jeg tror vi dropper det. Det går nok penger likevel.
MGP jr-helgen har blitt en tradisjon, og i år har vi fått billetter sammen med en av heiagjengene. Stor stas for musikkglade Poden.
Og det er så godt å få en slik tur alene for oss selv.

Men er det flere som skal på showet? Poden og jeg skal møte IOA og datteren før showet for en matbit (lunsj/middag på Fridays, tenker jeg), og er det flere som vil komme så er det jo hyggelig.

Gammel 31-08-12, 09:21   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Andre som skal på MGP jr i helga?

Er det utsolgt? Hvor er det? Sitteplasser?

Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 09:23   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal. Vi bor i Oslo, da, så det blir en opplevelse for kvelden. Jeg tenker at vi skal spise før vi inntar Spektrum.

SF: Jeg tror det er utsolgt.

Gammel 31-08-12, 09:25   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var visst det ja. :treg:

Svar med sitat
Gammel 31-08-12, 09:31   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Vi skal. Vi bor i Oslo, da, så det blir en opplevelse for kvelden. Jeg tenker at vi skal spise før vi inntar Spektrum.

SF: Jeg tror det er utsolgt.

Hvis dere vil møte oss, så rop ut.

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Det var visst det ja. :treg:

Det er alltid noen som selger billettene på Finn.no.
Du kan jo ta med et barn eller tre og spise junk med oss på Fridays, likevel?

Gammel 31-08-12, 09:35   #6
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Eldstejenta og jeg skal, sammen med noen venner av oss. Glitter og glam, og full helaften!

Vi har bestilt bord på en thairestaurant før showet.

Gammel 31-08-12, 09:47   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er utsolgt og har vært det en stund.

Vi skulle ha vært der, men har isteden måttet arrangere MGP jr-fest hjemme som plaster på såret. Vi har vært der de siste 3 årene, så det er dumt at vi ikke er der i år også.

Gammel 31-08-12, 09:54   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Prøvde å få billetter men set var utsolgt.
Propellen et litt sur kan man si.

Gammel 31-08-12, 10:05   #9
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi gleder oss veldig, både til MGP jr og til å treffe Kirsebær og poden (og gjerne også andre FPere )!

Gammel 31-08-12, 10:14   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

IOA: Jeg gleder meg også, og Poden lurer på om snuppa di husker ham. Og han er veldig ivrig på at de skal ha like t-skjorter og slikt.

Gammel 31-08-12, 10:53   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

IOA: Jeg gleder meg også, og Poden lurer på om snuppa di husker ham. Og han er veldig ivrig på at de skal ha like t-skjorter og slikt.

Haha! Jepp, hun husker ham, både av utseende og navn.

Gammel 01-09-12, 00:15   #12
Stabæk_fan
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Poden og jeg drar til Oslo etter jobb i dag. Vi skal bo på hotell, spise på restauranter, være på MGP jr i morgen kveld, og generelt bare nyte livet. Poden kler veldig godt slike helger. Poden vil på Spa også, men jeg tror vi dropper det. Det går nok penger likevel.
MGP jr-helgen har blitt en tradisjon, og i år har vi fått billetter sammen med en av heiagjengene. Stor stas for musikkglade Poden.
Og det er så godt å få en slik tur alene for oss selv.

Men er det flere som skal på showet? Poden og jeg skal møte IOA og datteren før showet for en matbit (lunsj/middag på Fridays, tenker jeg), og er det flere som vil komme så er det jo hyggelig.

Dere bør ta en tur om Rådhusplassen, stort flyshow, med F16, AWACs og Patrouille de France blant annet.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.