|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Vi skal flytte (
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Gratulerer!!!
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Vi sjekket bare ulike priser og valgte rett og slett de billigste. Det var enorme prisforskjeller. CityMaid, som var dyrest, skulle ha over dobbelt så mye som de billigste. Jobben skal jo være gjort skikkelig uansett hva de tar betalt så vi så ingen grunn til å betale mer enn nødvendig. Jeg mener vi brukte Oslo Renholdskompani. De måtte riktignok komme tilbake (gratis selvsagt) å vaske ekstra siden det ikke var gjort ordentlig, men jeg ville likevel valgt dem igjen pga prisen. Flyttebyrå kan jeg dessverre ikke tipse om.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Nja, jeg vil nå gjerne ha noen som gjør en god jobb med en gang da, selv om det er fint om det ikke er alt for dyrt. Så da vil jeg gjerne høre om erfaringer.
![]() |
#6 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Vi har blkt flyttegutta til vasking, fikk ikke klage - men jeg måtte gå grundig over og be dem gjøre litt på nytt før jeg betalte.
![]() |
#8 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Flyttebyrå og utvask i Oslo - erfaringer?Vi bestilte flytting og vask fra Christiania Viserguttkontor. De er ikke spesielt billige, men gjorde en veldig god jobb. Etter et par særdeles uheldige opplevelser med billigere flyttebyråer, valgte vi å kjøre safe og brukte et etablert og velrennomert fima. Anbefales.
![]() |
|
|