|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Hvilket garn kan jeg bruke her?Jeg har lyst til å strikke denne:
![]() |
#2 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvilket garn kan jeg bruke her?Den minner veldig om Merino Extra fine, jeg liker garnet godt i mykhet og det er godt å strikke syns jeg, men jeg syns ikke det holder seg veldig pent i vask etterhvert. Men det kan hende mannen er litt røff i når han vasker.
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket garn kan jeg bruke her?Jeg har strikket den i Drops Andes tror jeg det var - men den er veldig tykk, da. Men jeg husker ikke om jeg strikket barne- eller voksenversjonen. Mottakeren var ti hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilket garn kan jeg bruke her?ravelry foreslår Drops Nepal. Det er ihvertfall 31 stykker som har laget den i det garnet.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket garn kan jeg bruke her?Ikke bruk Merinoen til Drops hvertfall, den blir veldig rar etter vask, strekker seg voldsomt og blir litt slaskete.
![]() |
|
|