|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Noen som har tips til en nettbutikk med ok priser? |
![]() |
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Drops Alpaca er vel kanskje det billigste?
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?
Ja, det skal vel godt gjøres å få det billigere enn det ja? |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Jeg må ikke ha det nå nei, så jeg kan vente. Men uansett var det jo ikke kjempedyrt i forhold til annet alpakkagarn jeg har kjøpt tidligere, hvor det har vært borti 80,- for et nøste. |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?HVilke farger skal du bruke? Jeg bruker brun tynn alpakka og lysegrå faerytale nå, og det blir fint. Men jeg tror jeg vil ha en til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Du bør vel bestille rimelig fort, "alle" strikke Skappel-genser om dagen og Husfliden har visst 6 mnd ventetid.
![]() |
![]() |
#8 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Nå måtte jeg google "skappelgenser", her var det noe jeg ikke hadde fått med meg.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() |
#10 |
Passiv
|
Jeg tror jeg skal strikke den i en dus lillafarge, litt sånn lavendelrosa og lys grå. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Nettbutikkene har plenty garn, og jeg har mønster, så det går nok fint hehe |
![]() |
![]() |
#13 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Er de to alpakkatypene som det strikkes med nokså like i tykkelse? De som er nevnt i oppskriften altså.
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvor kjøpe billigst alpakkagarn?Jeg strikker i drops alpakka og vivaldi. Kjøpte masse nøster, også av annet garn+ en pinne og det kom på 600. Synes det var en bra pris!
![]() |
|
|