|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svensk test av vinterdresserGode greier. Dressene våre er på topp tre og klar for sesong nr 2 på begge barn. ¨år erfaring er i tråd med testresultatene. (Isbjørn og Ticket) Gutten min er ganske lang og slank, så ikke noe problem med trang dress her.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Svensk test av vinterdresserIsbjørn her også, brukes sesong nr 2 nå og er like fin som ny.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Svensk test av vinterdresserHer er vi veldig fornøyd med Reimatec+, og fjorårets dress skal brukes i år også.
|
|
|
|
#5 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svensk test av vinterdresserSer de fleste dressene gjør det veldig bra. Jeg har kjøpt Molo i år etter gode erfaringer med vår/høstdressen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Svensk test av vinterdresserVi har Isbjørn og PO.P - ser de kommer høyt begge to. Eg e liga, liga, liga gla for det, for vi er fornøyd.
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Svensk test av vinterdresserHar hatt Rematec+ de siste årene og skal ha det i år, bare jeg finner en. Har kjøpt en Molo som "hjemmedress", alltid fornøyd med de også.
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Svensk test av vinterdresserHar en tredjeklassing og en sjetteklassing i år. Den eldste er like høy som rn veldig lav dame og har ikke hatt dress på flere år. Det går fint, for hun bruker vinterbukse. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Svensk test av vinterdresserRegner med at noe av resultatet kan overføres på todelte sett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Svensk test av vinterdresser
Min fjerde klassing hadde reimatec+ dress i fjor i str.134, hadde HH bukse også men foretrakk dressen fordi han hadde et hat-forhold til selene på buksa (?).
|
|
|
#12 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Svensk test av vinterdresserSe det ja!
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Har hatt reimatec+ flere år, men ser at til skolebruk er det litt råflott. Det er dyre dresser, og etter at jeg fikk skolebarn, ser jeg at uteklær brukes mye mindre og på en annen måte enn i barnehagen. derfor er jeg usikker på hvor mye jeg skal spandere. Kunne tenke meg noe rimelig og vanntett. Vi bor i et mildt klima, så isolasjon er knapt noe tema. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Snuppa går i 5.trinn nå og dette blir første sesong uten dress. Hun har selv valgt det de siste årene, da det er mye enklere å kle på seg, tar kortere tid (kommer seg fortere ut) og så slipper man kald-glippen i ryggen. Hun ble nesten lei seg da jeg sa til henne i fjor at nå får vi ikke tak i større dresser
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Storebror brukte hel dress, og litt todelt på slutten av sesongen, og når jeg spør han nå, så vil han helst ha bukse og jakke. Men som sagt; i fjor brukte han for det meste hel dress, og ville ha det. De har jo ikke så lange friminutter, og det går veldig mye raskere å få på seg en hel dress enn todelt. Spør han hva han vil selv. |
|
|
|
#16 |
|
Sv: Svensk test av vinterdresserHycinth: Reflex? De får du med høy vannsøyle, høy slitestyrke. De er ikke så dyre heller.
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Sv: Svensk test av vinterdresserReflex! Takk! Har hatt det før også. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Svensk test av vinterdresserKnerten trenger ny dress i år. Jeg antar at vi kjøper reimatec+. Jeg lukker øynene når jeg betaler.
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Jeg har kjøpt reflex dress til fjerdeklassingen. Jeg er spent på om den passer forsåvidt, når vinteren kommer... Han bruker nemlig mye 146, men det virket som om 140 i dressen passer. Han hadde ikke hel dress ifjor, men det var fordi jeg ikke kom over størrelsen hans. Har også todelt i år, parkas fra Didriksson og arvet bukse, tror det er skibum. Mulig også en fra North Peak. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sv: Svensk test av vinterdresserEldste hadde reima tec + siste året i bhg. Veldig god dress og den så omtrent ny ut etter sesongen selv om hun slet mye på klærne og var aktiv. Var nok mer fornøyd med den enn med Isbjørn, likte passformen bedre.
|
![]() |
|
|