|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Eller: kan jeg kreve noe.
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Ja, her mener jeg at du bør få bytte skoene. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Om butikken har hjulpet deg med å finne riktig str og den er blitt feil så er dette butikkens ansvar, ikke ditt. Hvor lang er sålen ift foten og hvor tykke sokker er blitt brukt? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Jeg hadde gått tilbake og byttet (krevd retur eventuelt)
|
|
|
#5 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Jeg hadde iallefall prøvd. Utrolig irriterende. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?
Brukt samme sokker (vanlige bomullssokker) både ved handel og etter måling. (jeg har også målt samme fot som ble målt i butikken)
|
|
|
#7 |
|
En anelse distre
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Jeg mente vel mer hvor lang sålen er ift foten når du måler, er det under 1,5 cm? Og så fkk jeg for meg at du skrev at de føltes trange med tykkere sokker, det stemmer jo ikke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Den har kanskje (max)0,5 cm frem til sålens slutt når han står skikkelig på den. Han har ikke hatt andre sokker på nei.
|
|
|
#9 |
|
En anelse distre
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Oi, nei det går ikke. Det er jo kun nok til fotens bevegelse det, ikke noe å vokse på i det hele tatt. Synes det er noe merkelig at du ble anbefalt str uten mer å gå på. Kan jeg spørre hvor du har handlet? (Du trenger ikke skrive det i tråden altså, men sende meg privat om du vil). Jeg har forøvrig god tro på at du får byttet disse om du får pratet med samme person på mandag. Sist redigert av Luvi : 08-09-12 kl 13:11. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Jeg hadde gått tilbake. Hun burde vite bedre. Ofte strekker de seg langt for fornøyde kunder, så ikke umulig at du får nye. Hvis du ikke får nye så vet du i alle fall hvor du ikke skal gå neste gang du skal ha nye sko.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Du bürde få heve kjøpet, ja. Du har jo blitt anbefalt å kjøpe sko som er for små.
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Du burde nok få byttet skoene, men jeg opplever at spesielt en butikk i Trondheim har en tendens til å gjøre dette. (mersalg tenker de vel). |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Samme hente en venninne av meg. Skoene var for små etter en måned. Utrolig surt. Håper virkelig du får byttet de. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
En anelse distre
Jeg har svært vanskelig for å tro at noen bevisst selger for små sko til barn for å greie å selge mer. Det vil jo på sikt gå ut over ryktet til butikken og det tjener de ikke noe på. At det i tilfeller skjer glipp skjønner jeg, men ikke at dette blir gjort bevisst. Men å få beskjed om at str må du vite selv?? Det var noe spesielt. Det er vel butikkens oppgave å hjelpe til med. Sist redigert av Luvi : 08-09-12 kl 13:05. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
maler
|
Hvilken butikk er det? Det er en skobutikk jeg opplever som fullstendig inkompetente på alt så jeg lurer på om det er dem.
|
|
|
#17 |
|
maler
|
Ah. Der har jeg også vært uten å kjøpe noe, men den butikken jeg tenkte på nå var eurosko/falkanger på byhaven.
|
|
|
#19 |
|
En anelse distre
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Hmm. Her har det jo skjedd noe rart. Jeg er veldig sikker på at du får levert inn skoene igjen når du kontakter butikksjefen. Hun er en dame som kan jobben sin så jeg blir litt overrasket over å se hvor små skoene er om hun har målt de i butikken. Sto det navn på kvitteringen så du har fått bekreftet at det var daglig leder som hjalp deg? Det skal selvagt ikke ha noe å si, for alle skal være kompetente nok til å anbefale riktig str. Noen ganger er det foreldrene som ikke lytter til personalet når det kommer til anbefalt str, men jeg skjønner at det ikke er det som er skjedd i dette tilfellet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Skoringen har tidligere hatt størrelsesgaranti.
|
|
![]() |
|
|