|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: SoftgunGasspistol? Film som viser en godt pakket inn bli skutt på, på avstand. http://game-on.no/products/glock-18c-metall-slide Han får et lite merke. Sier seg selv at en kule som kommer i 300 km/t ikke er noe en vil ha i øyet f.eks.
![]() |
#3 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: SoftgunNår det er sagt, er det gøy å skyte på blink. Og jeg er ikke imot våpen. Men softgun er ikke et leketøy for barn, voksne må være der. Om min sønn hadde vært hjemme hos noen og de hadde hatt softgun uten oppsyn av voksne, ville jeg blitt veldig sint. Tror nesten jeg hadde nektet han å dra dit mer, om jeg ikke var helt sikker på at det var en glipp som ikke ville gjenta seg.
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: SoftgunHos oss er eneste argument i slike tilfeller at våpen ikke er leketøy.
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SoftgunSoftgun er så farlig at man bla. kan bli blind om man treffer øyet.
![]() |
#6 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SoftgunOm man skal ha noe til å skyte på blink med er luftpistol ett bedre valg enn softgun. Ingen av våre har fått softgun, vel bortsett fra at storebror kjøpte det i fjor sommer. Jeg var rasende, men ungen var 18 og oppbevarte det på forsvarlig måte så det var ikke så mye jeg kunne gjøre egentlig.
![]() |
|
|