Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fettkant eller ikke?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 20:04   #1
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Fettkant eller ikke?

Jeg har hatt svigermors steketakke til låns her i sommer. Og har funnet ut at vi har både plass og god grunn til å tro at den blir brukt om jeg får min egen. Så nå skal jeg altså ønske meg dette til jul/bursdag, eventuelt penger til et sånt vidunder som kan steke alt fra flatbrød og sveler til fiskekaker og tortillalefser.

Skal man først ha så må den være stor nok, 60 cm i diameter. Men skal den ha fettkant eller ikke?

Hvor høy er denne kanten, er den mest i veien eller mest til nytte?

Mannen venter spent på hva orakel-fp har å si til dette.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 20:56   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fettkant eller ikke?

Ikke kant. Den er i veien når du baker lefser og flatbrød (ikke at jeg har allverdens erfaring ned det, men de gamle tantene var svært bestemte).

Gammel 12-09-12, 08:28   #3
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Lefser og flatbrød står på oppdragslista til eventuell takke - så da er det kanskje greit å styre unna ja.

Hvor høy er egentlig denne kanten?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-12, 08:58   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Samme anbefaling som Gaiamor. Ikke kant. Jeg tror kanten er ca 0,5-1 cm, men i vegen i følge de som har den.

Gammel 12-09-12, 09:00   #5
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg er einig med dei andre, ikkje kant. Eg brukar mi til lefser, natronkaker og innimellom til pannekaker og ein event. kant hadde berre vore i vegen.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.