|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Bursdagsaktører i OsloJeg vil gjerne ha an- og avbefalinger på steder man kan arrangere bursdag i Oslo. Knerten blir 5 år om en liten måned og er ganske klar på at han ønsker seg bursdagsfest utenfor husets 4 vegger.
![]() |
![]() |
#2 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloVi har ikke vært på noe mer avansert enn lekeland, men jeg har sett at det går an å feire bursdag på Teknisk museum, så det har jeg tenkt å foreslå etterhvert.
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloJeg slenger meg på tråden, selvom jeg trenger tips til en åtteåring.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i Oslo
Jeg sendte dem faktisk en mail om dette, og det ser ut til at de bare tilbyr opplegg i cafeen, ikke noe på selve museet. Og det blir for uoversiktlig for meg.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloOslo Kino sa at kinobursdag fungerte best for unger i skolealder, og det er jeg enig i. Jeg ble litt overrasket da vi arrangerte. Mine unger har gått på kino siden de var 2 år, så jeg glemte at det slett ikke alle som var så drevne kinogjengere. For i snuppas bursdag var det unger som ble litt redd i mørket, måtte på do og alt mulig rart. Men snuppa syntes det var en super bursdag, og det vet jeg at flere av gjestene også syntes.
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloJeg syns Hopp-i-havet er strålende, men det er kanskje noen farer jeg ikke har tenkt på?
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloDet er også en eller annen aktør som arrangerer klatrebursdager for ganske små unger, tror det også er øst for elva et sted.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
Ungene synes det er strålende. Jeg er sjokkert over hvor lite kontroll jeg tillater meg å ha over ungene på det stedet. Det herjes noe voldsomt, og i helgene er det fullt av større barn som er ganske hensynsløse. Det er greit om egne unger brekker armen mens jeg er der, men jeg har ikke lyst til å ha ansvar for andres unger når det kan gå opptil en halvtime før jeg oppdager at ungen ligger skadd i et hjørne og gråter.
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg er faktisk villig til å driste meg vest for elva hvis bare bursdagen er morsom og trygg nok.
![]() |
![]() |
#10 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloEr det ikke klatring på Vulkan?
![]() |
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloKlatreverket ligger vegg i vegg med hopp i havet.
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloVi var en gang i bursdag på Munch-museet, de fikk omvisning og de fikk male litt.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloSnuppa har vært i bursdag på Munch-museet, og syntes det var topp.
![]() |
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloKlatrebursdag høres gøy ut! Må man ha underskrift fra foreldrene på at ungene deltar? Og forsikres de gjennom den som tilbyr klatringen? Tror jeg ville sjekket det først. Klatring for barn er supermoro, men også der kan det skje ulykker en sjelden gang.
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Bursdagsaktører i OsloPøbelprinsessen var i sjokoladebursdag på Freia sist fredag. Det var stor stas. http://www.freialand.no/om-freialand/639 Men kanskje for litt eldre barn?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
Ulykker skjer, og det kan jeg takle. Men jeg takler det mye bedre om jeg har oversikt over ungene når det skjer.
![]() |
![]() |
#18 |
This is normal!
|
Enig i det altså. Jeg bare tenkte at klatreulykker kan bli litt verre enn et lite armbrudd, og hvem står i så fall med ansvaret. Våre unger klatrer av og til, og da er de forsikret gjennom klatreklubben.
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
Man må være 10 år for å feire bursdag hos Freia, og man må melde interesse omtrent ett år i forveien. Men de er visst utrolig kule, så kanskje det er noe å tenke på for snuppa om noen år?
![]() |
![]() |
#20 |
Panzerekstremfeminist
|
Det var helt innertier i følge min 10-åring i hvertfall. Selv om hun var litt kvalm etterpå. Det var visstnok rikelig tilgang på sjokolade underveis.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|