|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVER?Jeg har laget en halsoppskrift (som jeg er veldig fornøyd med, faktisk Sist redigert av m^2 : 15-09-12 kl 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJa takk!! Jg har masse nøstebarn 2 trådt som sikkert kan brukes?
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEÅ så greie dere er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg prøvestrikker gjerne.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEPm meg mailadressene så sender jeg pdf-fila! Tror jeg bare begynner å legge igjen feil igjen hvis jeg begynner å lese enda mer på den nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE... Eller er det vanskelig med emailadresse? Jeg kan prøve å legge ut oppskriften på en egen nettaide om dere heller vil? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESå nydelig hals! Skulle ønske jeg kunne, mulig at jeg prøver, men denne ligger nok et nivå over det jeg pleier å strikke. Men jeg har strikket mye i 2012, så det må da være mulig å strekke seg litt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDen var utrolig fin! Jeg er kun på enkle prosjekter, ellers skulle jeg gjerne prøvd meg.
![]() |
#14 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg har veldig lyst til å strikke den!
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJanei, så fortish som muligish |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDette blir så bra!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg skal lage ravelryside i løpet av kvelden eller morgendagen. Har ikke så mye datatid i dag.
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDet haster ikke med ravelrysiden, for får ikke linket til oppskriften før jeg legger den ut uansett... Så eneste måtte jo være at jeg kan følge med på hvordan det går og se bilde der |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg strikker gjerne, mailadr. på prikk!
![]() |
|
|