Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVER?
Jeg har laget en halsoppskrift (som jeg er veldig fornøyd med, faktisk ) og skulle gjerne hatt noen til å teststrikke den før jeg legger den ut (for salg, hadde jeg tenkt. Hvis jeg ikke har skrevet meg helt bort . Eller gratis. Vi får se hva jeg tør!). Jeg har prøvd å få noen til å teststrikke den på ravely for meg men har hatt litt problemer med å trenge gjennom "materien"... og er ikke medlem av noen strikkeforum elns ellers - her i Norge f.eks.
Siden dette er min ALLE første oppskrift som jeg har hentet ut av hodet mitt og skrevet ned (vanligvis skriver jeg jo ikke ned når jeg strikker fra gefulen) noensinne skulle jeg veldig veldig gjerne hatt noen til å strikket gjennom den for å se at ting faktisk henger på greip. Og er sånn passe greit.
her er halsen, som kommer i to barnestørrelser og en voksenstørrelse. "Flappen" foran er med mønster, mens "flappen" bak er glattstrikk.

Man trenger 50g "fingering" garn for barnestr, 75g for voksenstr. Den er ganske kjapp å strikke - jeg strikket den ferdig på en litt lang kveld. Jeg trenger at noen strikker oppskriften, som er på engelsk og i en pdf-fil - og gjerne (minst) en per størrelse, gir tilbakemelding om den evt. er kauderveldsk eller uklar, og lager prosjektside på ravelry med bilde (gjerne på, men behøver ikke å være med ansikt) og linker til oppskriften når jeg legger den ut. Aller helst i egen "solid" eller "semi solid" farge, alså ikke sånt garn med masse forskjellige farger i.
Noen som kunne tenkt seg å hjelpe meg?? Jeg kan love gullstjerne i boka og evig takknemlighet 
Sist redigert av m^2 : 15-09-12 kl 09:29.
|