|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Oppvaskmaskinen gikk kaputt i helgen, og jeg trenger en ny. NÅ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Jeg har en Electrolux og anbefaler den IKKE. Den ble fort mer bråkete, den er raklete å stable i, og hjulene under skuffene faller av. Kortvaskeprogrammet er ubrukelig.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Jeg har en AEG Favorit som er 8 år gammel som går som en klokke, er relativt stillegående. Tror dette er tilsvarende pr i dag: http://www.expert.no/product/product...ntifier=203572
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Vi har dyreste type fra Ikea og er veldig fornøyd. Stillegående (vi har åpen løsning) og skuffen kan reguleres i høyde.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Men det viktigste er selvsagt at den kommer fort i hus.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?http://www.elkjop.no/product/hviteva...skin-adpy-2320 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?http://www.elkjop.no/product/hviteva...kin+G+4340+SCU |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
This is normal!
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Jeg husker ikke om den var billig, og jeg husker ikke merket. Men jeg er fornøyd med den.
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Hvorfor vil man ikke ha innebygde modeller, forresten? Personlig syns jeg det er så utrolig mye finere, at jeg ikke kan forstå at noen velger ikke-innebygde.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Vi har en 5 år gammel Electrolux, som kostet rett under 5000,- i sin tid. Den går som en klokke, og har et veldig bra hurtigprogram. Den er i tillegg ok på støy, noe som er viktig siden vi har åpen kjøkkenløsning.
![]() |
![]() |
#12 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?
Det hadde vært det fornuftige, men det kan jeg rett og slett ikke prioritere midlene til nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Jeg avbefaler IKEA - i allefall den vi hadde var helt umulig å få plassert glass osv i, alle veltet hver gang jeg åpnet den.
![]() |
#17 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Har noen en billig oppvaskmaskin som de er fornøyd med?Det ble denne maskinen fra Siemens, hvis noen skulle ha interesse av å vite det. Det var den desidert mest lydløse (minst bråkete?) maskinen i den prisklassen, og oppvasken er omtrent helt tørr etter å ha stått og luftet seg en liten stund etter ferdig program. To gangs bruk tilsier at det er mulig å stable den på ganske fornuftig vis også. Hvis den nå varer i mer enn seks–sju år, skal jeg si det var et godt kjøp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
Fordi det er dyrt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
Ja, det forstår seg. Men det hørtest ut som noen aktivt valgte det bort fordi de ikke ville HA det, og det skjønte jeg ikke.
![]() |
|
|