|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Google Apps eller noe annet? Hva trenger vi egentlig?Jeg jobber i en liten bedrift. I dag har vi 6-8 pc'er i daglig bruk. Vi trenger en eller annen god backup- og lagringsløsning. I dag fungerer dette ved at jeg tar en runde med en ekstern harddisk og kopierer alle bilder, dokumenter og andre viktige filer med uregelmessige mellomrom. Vi har to eksterne disker, den ene lagres på kontoret mitt, den andre har jeg hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Google Apps eller noe annet? Hva trenger vi egentlig?Har de sett på dropbox ?
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Google Apps eller noe annet? Hva trenger vi egentlig?Jeg ville sett på Dropbox for Teams, vi brukte det der jeg jobbet før. Da får du ubegrenset lagring, ubegrenset historikk/versjonskontroll (mao. mulighet til å rulle tilbake til en tidligere versjon om du har slettet eller endret en fil), lett å dele filer mellom team-medlemmer og mulighet til å dele filer ut til eksterne uten at de har tilgang til Dropbox. Prismodellen syns jeg også virker ok, uten at jeg har sammenlignet den med andre.
![]() |
#4 |
Administrator
|
![]() Sv: Google Apps eller noe annet? Hva trenger vi egentlig?Dropbox for Teams til backup, fildeling, og synkronisering, slik torsk anbefaler; trenger ingen nettverk mellom maskinene, nok med Internett. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|