|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Ravlery er helt fantastisk, men jeg kommer ikke over språk-kneiken når jeg skal se på strikkeoppskrifter. Hekling klarer jeg ganske greit, men ikke strikkingen. Jeg har så lyst til å lære meg å strikke sokker, men jeg trenger det på norsk.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Du har jo www.garnstudio.com, men de er beryktet for knotete oppskrifter.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Garnstudio.com har mange gratis norske oppskrifter, men eg synest ikkje alltid dei er så gode på strikkefastleik og storleikar og slikt. Pickles har og mykje, viss du liker stilen deira. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Til og med jeg, som ikke er noen strikker overhodet, klarte å oversette en oppskrift fra engelsk på ravelry. Med GOD hjelp fra FP, såklart.
![]() |
#5 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Jeg har inntil svært nylig vært novise på engelske strikkeoppskrifter, men jeg fikk god hjelp av denne siden.
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Tusen takk for mange gode tips!
![]() |
#7 |
Stiv
|
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Her er gratis oppskrift til luer, sjal og votter, samt tøfler og sokker. Det finnes også andre gratisoppskrifter på nettsiden.
![]() |
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det noen sider med strikkeoppskrifter på norsk?Jeg har strikkedysleksi, men greide overraskende nok å strikke sokker ved hjelp av denne oppskriften.
![]() |
|
|