|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Elvelangs i fakkellys - i dagI år var det poden som minnet meg på dette, han har vært med flere år på rad og syns det er veldig bra. Vi skal som vanlig starte på Myraløkka med Fakirshow, det har vært hans høydepunkt hver gang vi har vært med. Her er programmet for dagen for de som er interessert:
![]() |
#2 |
pretty ballerina
![]() Sv: Elvelangs i fakkellys - i dagDrar opp denne, det er i dag og igjen var det poden som minte meg på det. Programmet er her: http://www.aktivioslo.no/hvaskjer/el...akkellys-2013/
![]() |
#4 |
pretty ballerina
![]() Sv: Elvelangs i fakkellys - i dagFakirshowet er absolutt det kuleste, så jeg tenker vi starter der i år også. I fjor hadde jeg med meg fem gutter, en dame på bussen på vei hjem karateriserte meg som gal som turte det, og jeg må si meg litt enig. Ble mye telling av barn og lite jeg fikk med meg selv. Så i år får foreldrene stille også hvis det skal være aktuelt å ha med så mange.
![]() |
#5 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Elvelangs i fakkellys - i dagJeg husker aldri på å sjekke når det skal være, og så får jeg alltid vite om det samme dagen. Hvert steika år!
![]() |
#6 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Elvelangs i fakkellys - i dag
Det er jo ikke det samme, men jeg tipser likevel. Neste torsdag er det elvelangs i fakkellys ved Alnaelva. https://www.facebook.com/events/5996...28ac67c6582139
![]() |
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Elvelangs i fakkellys - i dagTakk for tips. Jeg rekker ikke i dag, men da fikk noen andre tipset om Alna-elva neste uke. Så den får jeg legge inn i kalenderen. Vi har gått ned Alna-elva hvert år i mange år, og det skjer masse morsomt underveis. Bare husk å ta med litt småpenger i kontanter. Det er masse klubber og foreninger som selger kaffe, kaker, pølser osv. på vei nedover, men de tar ikke kort.
![]() |
![]() |
|
|