|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() God lørdag, folkens!Skulle egentlig vært på fest i kveld, men siden mannen ikke orket å dra, så orket ikke jeg heller. Da ble det kosemiddag med mann og barn i stedet. Hjemmelaget italiensk pizza (av tipo 0-mel) med hjemmelaget langkokt tomatsaus, seranoskinke, litt cheddarblanding, fersk mozzarella, sjalottløk, og champignon. Toppet med hakkede friske urter og hvitløksolje.
![]() |
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Jeg er
![]() |
#5 |
Metallica!!
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Nom det så digg ut, jeg skulle og ha vært på fest i dag, innflyttingsfest hos Milfrid. Men siden jeg er sjuk så sitter jeg her hjemme. Men det lukter godt i huset for mannen lager mat.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Det løsner, Nessie. Det løsner.
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Ungar sitter oppe å ser på film og spiser popkorn. Eg held på å laste ned ein film ( lovlig ) og heklar litt i mellomtida. Har nettopp smakt på årets bringebærlikør og ting går litt i surr no kjenner eg. Den blei litt sterk
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God lørdag, folkens!Den pizzaen så vanvittig god ut
![]() |
#10 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God lørdag, folkens!Jeg venter på boksekamp.
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!God lørdag ja.
![]() |
#12 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Jeg sitter på balkongen "min" på Rhodos med Pepsi Max og lap top - god og mett etter middag. Hadde egentlig tenkt å ta et glass vin i baren, men syns jeg så snurten av en svenske jeg ikke gidder snakke med i kveld også (han var vel hyggelig i går kveld, på tross av at jeg trakk mann og unger inn i alle samtaleemner), så jeg snudde.
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!
![]() |
#15 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God lørdag, folkens!Her er middagslagingen i gang. Bedre sent enn aldri... Har ødelagt ryggen igjen, så ikke så mye nytte i meg. Sendte LøveMannen ut på handling uten å sjekke resultatet, så spent på hvordan peppersausen uten rett pepperkorn blir. Ja, ja vi har ihvertfall Limosin indrefilet :slafs: Får finne meg en god rødvin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: God lørdag, folkens!God lørdag! Pizzaen så digg ut! Har trent på styrkerommet på jobb, sett Amigo grande, lagt barn og nå blir det sofa resten av kvelden. Mannen skal lage nachos. Jeg er egentlig såå sugen på sushi, men jeg gidder ikke lage. :skrape: Da må jeg ta til takke med det jeg får.
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Den pizzaen så veldig god ut. Oppskrift på sånn langsom kokt tomatsaus??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Er frisk!
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Å, det så godt ut, Fibi! Jeg skulle vært på middag og spillekveld hos noen venner, men jeg sitter hjemme isteden med Skal vi danse og pcen og prøver å få tilbake stemmen som har blitt helt borte. Æsj. Må finne meg noe god mat kjenner jeg.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!Utrolig irriterende at lørdagskvelden er helt DAU på tv.
![]() |
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: God lørdag, folkens!
Jeg brukte en boks hermetisk tomat, tre fedd hvitløk, to sjalottløk, et par ss hakket (fersk) oregano og basilikum og litt salt. Kokes ca fem minutter, kjøres i foodprosessor eller moses med stavmikser, og kokes på svak varme i ca en halvtimes tid, til den er tykk og fin.
![]() |
![]() |
|
|