Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp til prising av vogn og vinterdress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-12, 21:10   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjelp til prising av vogn og vinterdress

Hva kan jeg ta for en ubrukt Reflex vinterdress (2010-modell m/lappene på)? På lappen står det kr 699,- og jeg husker ikke hva jeg betalte for den på tilbud. Noen tips?

Og hva kan jeg ta for en Brio Go svart sportsdel m/ svart understell og brun bag, også 2010-modell. Noen hvite skrapemerker på den ene sidestangen, men ellers uten defekter og i den stand som kan forventes etter 2 års bruk (altså i god stand). Har skiftet klemmen som regulerer ryggen nå i år på Barnas Hus da den gikk i stykker (noe som visstnok var vanlig på den modellen, men nå er den altså helt ny). Har myggnetting til (men tror det hører til bagen), muligens en Tray Load-veske til som jeg kan legge ved. Regntrekket er raknet i sømmen, noe som visstnok er vanlig, så det er ikke med og jeg vil beholde det jeg bruker selv. Ser at prisene varierer veldig på finn.no så jeg er veldig usikker på hva jeg kan ta for den. Vil ikke prise meg for høyt, men vil jo gjerne ha det de er verdt. Hva synes dere?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.