Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Støvler med for?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 09:46   #1
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Støvler med for?

Trenger de det?
Eller holder det med vanlige støvler med en ullsåle i?
Jeg blir ikke helt klok på hva de virkelig trenger. Har tenkt å kjøpe
goretex vintersko men skjønner barnehagen er litt bakpå når det gjelder å stole på goretex; Her om dagen var det sol, 16grader og Snuppa gikk rundt i støvler - "det var litt fuktig i gresset" fikk jeg til svar når jeg spurte om skoene hennes var våte eller noe, siden hun gikk i støvler. Minte de på at de har goretexsko.

Har sett at Sparkjøp har noen forede støvler, vet noen hvordan de er i fasong/størrelse? Klumpen trenger litt romslige pga han har kraftig og brei fot. Tror de han har nå, uforede, er derfra og de er passe alle veier. Andre vi prøvde rundt om ble litt i trangeste laget over anklene.

Cluet er at Klumpen uansett snart trenger nye støvler, så da lurer jeg på om jeg bør gå for noen med for eller hva. Snuppa fikk nettopp nye støvler, hun har allerede ullsåle i for å bygge litt, hun er så smal igjen at det meste detter av.

Tar gjerne imot tips om ecco vintersko til jente og viking vintersko til gutt på tilbud også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.