|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Jeg har en Norwegian-billett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Jeg kommer til å reise rett fra en jobbreise til dit vi skal i helgen, så da får jeg ikke brukt til-billetten min. Kan man selge sånt?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Det kan man, men det koster et-eller-annet å få endret navn på den og slikt. Sjekk opp det før du selger.
![]() |
#3 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Du kan spare den til senere også, hvis dette er ett sted du reiser ofte til.
![]() |
#4 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Ja, du kan enten selge den til noen som betaler gebyr for å endre navn, evt kan du booke den om til en senere reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Hmm, så da kan jeg selge tre enveisbilletter til Houston også? :løper for å sjekke betingelsene: Hvor selger man sånn, egentlig? Jeg har velsignlyst til å reise, men innser at a) jeg har ikke tid og B), retur til 13 000 kr per man er ikke aktuelt.
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Eventuelt kan jeg jo bare endre avreisedato på dem selv... :idiot:
![]() |
#7 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?
Kommer helt an på hvilket selskap det er.NOrwegian tillater navnendring på alle sine billetter. Hos mange andre flyselskaper kommer det an på hva slags billett du har. Gebyret for å endre er jo også noen ganger dyrere enn hva billetten var i utgangspunktet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Men hva koster det? Jeg må sikkert flytte den til en eller annen tilfeldig fremtidig dato, så da må den sikkert flyttes to ganger...
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Jeg mener å huske at endringer på Norwegian sine billig-biletter koster 250 kroner, pluss evt mellomlegg hvis den nye billetten er dyrere. Men jeg er ikke 100% sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?https://www.norwegian.no/technical-pages/infourl/gebyr/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Hva er det rimelig å ta betalt for billetten? 649+ 250 for navneendring?
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Husk at dersom du har en tur-retur billett, og ikke bruker förste del av billetten, saa risikerer du at de stryker hele reisen din. Naa tror jeg at Norwegian bare selger enkeltturer uansett, men sjekk det for sikkerhet skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Godt poeng, men jeg fant nettopp ut at returen er med et annet selskap. (litt stresset da jeg ikke fant returreisen inne på norwegiankontoen min.
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Jeg ville ringt og snakket med Norwegian. Mulig de kan sette den åpen for deg, så du bare fikser dato på den når du trenger den.
![]() |
#15 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Ikke snakk med Norwegian hvis det er et annet selskap du flyr med.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?Heia!
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() |
![]() Sv: Jeg har en Norwegianbillett jeg ikke får brukt ene veien - kan jeg selge den?
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
Nope, bare en vei med norwegian. Den andre veien er med air Berlin.
![]() |
|
|