|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Formatering av iMac - hva med spillelister og fotoalbum?Jeg skal levere den knirkende iMacen til service og oppgradering, og jeg har seff tatt backup av bilder og musikk og denslags. Men hvordan kan jeg ivareta spillelister og fotoalbumene? Jeg skal jo ikke gjenopprette fra TimeCapsule, siden poenget er å slette gammelt grums og få nytt operativsystem, men jeg har virkelig ikke lyst til å lage de svære favorittene igjen?
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Formatering av iMac - hva med spillelister og fotoalbum?Når du har formatert så kopierer du inn igjen iTunes-mappen under Musikk, og iPhoto-biblioteket under Bilder; så skal du fortsette der du slapp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Formatering av iMac - hva med spillelister og fotoalbum?Hele mappen, og ikke bare selve billed-filene og musikken, altså. Og da er det bare å kopiere alt over i riktig mappe etterpå? Simsalabim?
![]() |
#4 |
Administrator
|
![]() Sv: Formatering av iMac - hva med spillelister og fotoalbum?Jepp. Du kopierer hele iTunes mappen og iPhoto-biblioteket (det er egentlig en mappe det også). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Formatering av iMac - hva med spillelister og fotoalbum?Strålende. Da satser jeg på fresh maskin snart.
![]() |
|
|