Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynne ullsokker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 09:30   #1
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Tynne ullsokker

Hvor kjøper dere tynne ullsokker som holder seg pene? De vi har erfaring med nupper veldig. Har prøvd Name it og Pierre Robert. Noen som har god erfaring?

Gammel 29-09-12, 09:57   #2
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tynne ullsokker

Nøstebarn og janus sine har holdt godt her i huset, enig i at nameit sine nupper veldig, strømpebuksene er helt ekstreme
Reklamerte på de jeg kjøpte i fjor, fikk igjen pengene og hun i butikken sa at hun trodde det var på grunn av det høye innholdet av kunstfiber. I år har jeg ikke funnet disse sokkene der, mulig de er tatt bort fordi de var for dårlige

Gammel 29-09-12, 10:03   #3
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Standard

Takk for svar. Skal sjekke ut Janus og Nøstebarn.

Gammel 29-09-12, 10:09   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Apoteket har greie. Vi har også mange fra Pierre Robert. Synes alle er like gode egentlig.

Gammel 29-09-12, 10:15   #5
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Standard

Apoteket skal også sjekkes.

Gammel 29-09-12, 10:34   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Apoteket, ja.

Gammel 29-09-12, 10:56   #7
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Jeg syns MP sine ullsokker er de beste. De holder fasongen og nupper ikke.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 12:12   #8
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 2ne, her.

enig i at nameit sine nupper veldig, strømpebuksene er helt ekstreme Reklamerte på de jeg kjøpte i fjor, fikk igjen pengene og hun i butikken sa at hun trodde det var på grunn av det høye innholdet av kunstfiber. I år har jeg ikke funnet disse sokkene der, mulig de er tatt bort fordi de var for dårlige

De hadde tynne ullsokker nå i hvert fall. Ikke lest innholdsfortegnelsen.

Gammel 29-09-12, 15:16   #9
Trinity
Aktiv

Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
Trinity er litt kul
Standard

Apoteket sine nupper ikke sånn som de andre vi har prøvd. Kjøpte to sekspakninger i år også.

Gammel 29-09-12, 16:14   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en nupper, men jeg synes at Pierre Robert holder seg bra. Safa er også en favoritt.

Jeg ble en gang fortalt at jeg nupper fordi jeg er heit(varm), mamma og jeg har flere ganger hatt helt samme klær, mine nupper, hennes ser ut som om det kommer rett fra butikken. Jeg er alltid varm, mens mamma fryser.

Gammel 29-09-12, 17:31   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og er kjempefornøyd med apoteket sine sokker. Gutta mine går i de sokkene nesten hele året.

Gammel 29-09-12, 17:39   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også brukt apoteket sine. Når det er sagt, synes jeg mesteparten av ullsokker nupper, men jeg synes ikke det er så veldig farlig.

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 04:11   #13
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte en haug på Bogerud i fjor, som vi har vært skikkelig fornøyde med. :-)

Gammel 30-09-12, 08:47   #14
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Hvilken apotekkjede er det snakk om?

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 09:10   #15
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Apotek 1 har jeg kjøpt på tror jeg.

Gammel 30-09-12, 12:42   #16
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Apoteket og Janus sine er i bruk hele året her.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 12:59   #17
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nyttig tråd! Jeg ble minnet om apoteket sine og mener å huske at de har en ganske snill pris. Det må sjekkes!

Takk for tips!

Gammel 30-09-12, 13:19   #18
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Apoteket sine krymper i vask her. Synd, for de er fine og rimelige. Mulig jeg steller for dårlig med dem, men når de tåler ikke samme behandling som resten av ulltøyet vårt, så må jeg finne noe annet.

Janus sine tynne ullsokker har vi hatt endel av. De sitter fint. Vet ikke om de nupper, da - det legger jeg ikke merke til når det gjelder sokker.

Gammel 30-09-12, 13:43   #19
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Anbefaler Eton sine. Vet ikke om de har modeller til damer? Men gode er de.

lego er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:10   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte Apotek 1 sine i 25-29 til lillesøster idag, men de ble veldig store. Finnes de i 20-24? Eller kan jeg regne med at de krymper passe mye? (hun er 24)

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.