|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du den siste måneden ringt en nummeropplysningsaktør? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 10,90% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
139 | 89,10% |
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() 1881Eg ser at nummeropplysningsselskapa framleis pøse på med mykje reklamer. Men er det virkelig nokon som bruke dei lengre? Til å ringe til altså, ikkje app eller nett.
![]() |
![]() |
#2 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: 1881Selvfølgelig er det folk som bruker det. Det er masse mennesker over 50 år her i landet som fortsatt benytter seg av de "gammeldagse" metodene.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881
Jeg tror ikke det går på alder. Det går på hvor vant folk er til data/internett og duppeditter på mobilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdiglada
50 år som oldis-grense?
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdiglada
Og -ea- og eg var enig samtidig.
![]() |
![]() |
#7 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: 1881Jeg har ikke ringt en opplysningstelefon på lenge. Men det hender at jeg blir oppringt av et fremmed nummer og sender det til 1881 for å sjekke hvem det er før jeg ringer eller melder tilbake. Dette er dersom jeg ikke er ved en datamaskin og derfor ikke kan sjekke der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: 1881...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 1881Jeg bruker det fra jobbmobilen, fordi den er så ubegripelig treg på nett (og ikke spesielt smart heller). Og hvis tid er penger er det antakelig billigst å bli satt over med en gang fremfor å knote selv.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: 1881Nuvel, siden jeg snart er oldis pr. def. så er jeg selvsagt livredd for å bli oppfattet som en, så jeg har alltid den smarteste telefonen og de siste duppedittene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: 1881Siden jeg ikke har for vane og surfe eller tekste når jeg kjører bil, hender det jeg ringer de og får de til å sette meg over. Det gjør jeg om jeg ikke skal stoppe på veien da.
![]() |
#15 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: 1881Fnis. Men joda. Jeg setter faktisk grensa ved femti - for noen. Jeg tror det kommer helt an på hva man jobber med - og ergo hvor vant man er til data/internett som en annen sa her.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 1881Tror jeg har ringt én gang i år. Da hadde jeg ikke datadekning på telefonen.
![]() |
#17 |
Trøtt
|
![]() Sv: 1881Ja, jeg bruker den når jeg kjører bil og trenger et telefonnummer for å bli satt over. Jeg sender ikke sms fra bilen når jeg kjører (men bruker biltid som telefontid for å fikse praktiske ting, enten jobbrelatert eller privat)
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: 1881Nei, og det er veldig lenge siden jeg har brukt den tjenesten. Før brukte jeg sms, men det er veldig sjelden jeg bruker nå, som regel en eller annen app, eller jeg søker på nett.
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: 1881Jeg krysset ja fordi jeg sender sms. Men da svarte jeg kanskje feil?
![]() |
|
|