Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lær meg om bæredingser

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 15:27   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Lær meg om bæredingser

Jeg vil trenge en eller flere bæredingser til tvinsa, men innser at marketed har forandret seg fra sist jeg hadde baby. Med Mini hadde jeg ringslynge da hun var baby, dn var tungvint men ok når jeg først fikk henne på plass. Som toddler brukte vi mye en Ergo-sele både for bæring på mage og rygg. Likte den veldig godt.

Hva kan du anbefale? Minst mulig reimer og knyting, enklest mulig gjelder nå særlig siden det er to små som skal håndteres.

Gammel 29-09-12, 15:33   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg om bæredingser

...

Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 19:12.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 15:48   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan veldig anbefale manduca; god å bære, god å sitte i. Det ble iallfall redningen her når den ene hadde kolikk; mannen begynte jo på jobb igjen når de var seks uker gamle, så da måtte jeg ordne meg som best jeg kunne. Det er bare plass til en men til gjengjeld er den lett å klare å ta på alene, jeg brukte selen i kryss bak. Tok den på meg rundt livet. Satte ungen i foran, mage mot mage, mens jeg satt. Så tok jeg en rem bak i gangen. Har til og med sittet på do med en unge i den - må man så må man og når en baby med kolikk endelig sovner så lar man den ligge...

Gammel 29-09-12, 22:00   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig glad i Manduca'en vår. Og Lillebror bare ELSKER å sitte i den! Det kommer jo an på ungene også, om de liker det. Vi hadde ikke sjans til å bære Storesøster, hun likte det ikke i det hele tatt. Da hadde vi Moby Wrap, da.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 22:10   #5
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Av det jeg har prøvd synes jeg Beco er det absolutt beste. Utrolig god bærekomfort, og jeg synes den er god både på mage og rygg. Har (som sagt i en annen tråd) brukt den fra baby var ca en måned. Skulle jeg bare hatt en eneste bæredings ville jeg hatt Beco, men nå har vi sjal og meitai i tillegg, og bruker alle tre.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 22:45   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Manducaen er storfavoritten her hjemme. Bærer fortsatt toåringen på magen i den utn problem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 22:46   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

På tvillingforumet finnes det en god del tips for hvordan man kan bære begge samtidig, med diverse kombinasjoner.

Jeg hadde en dobbeltbæresele som jeg arvet, den var ikke spesielt plundrete, men heller ikke god, så den anbefaler jeg ikke.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 18:23   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ender opp med Manduca, takk for tips og erfaringer!!

Gammel 28-10-12, 18:44   #9
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Så bra, den er super! Gratulerer.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:54   #10
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Godt valg! Jeg brukte mye elastisk bæresjal da tvillingene var helt små, og Manduca når de ble noen måneder (mine var jo premature så jeg syntes de satt mer beskyttet mot vær og vind i Moby Wrapen, siden jeg fødte midtvinters, om den ene for eksempel våknet mens jeg var på trilletur, men lurt å alltid ha med litt ytterbekledning til den lille i så tilfelle). Veldig enkelt med Manducaen som bare kan klikkes på, og det er jo spebarnsinnlegg i den. Her brukes Manducaen fortsatt, på alle tre faktisk, så den har virkelig fått gjort nytte for seg

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.