|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Skappelgenseren - halsåpningenJeg strikker jo med annet garn og andre pinner enn i oppskriften og lurer derfor på om jeg burde legge på noen flere masker enn i oppskriften når jeg lager halsåpningen. Jeg strikker med pinne 6 med drops alpaca og vivaldi. I oppskriften står det først 16 masker i midten, så en på hver side i fire rader. Jeg synes dette virker veldig snaut på min genser med min strikkefasthet. Kan noen som har strikket med originalgarnet og originalpinne kanskje måle og se hvor langt det faktisk er med 16 masker?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Skappelgenseren - halsåpningenDenne oppskriften har likt garn og pinnestr som jeg har brukt, og her bruker de først 18 i midten. http://www.garnstudio.com/lang/no/vi..._id=19&lang=no
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Skappelgenseren - halsåpningenHalsåpningen er diger. Enorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Skappelgenseren - halsåpningen
Hmm.. jeg liker stor åpning altså. Nå prøver jeg med 20 masker i midten.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skappelgenseren - halsåpningenStrikker med samme garn som deg på pinner nr7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Skappelgenseren - halsåpningenJeg tok 20 i midten og så 2, 1, 1, 1 og det blir passe for meg.
![]() |
|
|