|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvor finner man egentlig de ti bud?Jeg har prøvd å finne oppramsingen som jeg husker fra konfirmasjonsundervisningen - jeg husker at det blir en defnisjonssak om det er ti, elleve eller tolv bud, avhengig av hva du slår sammen.
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?Fant dem forresten: 2. mosebok, kap 20.
![]() |
#4 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?Det er vel billedfobudet som er fjernet slik de står i Luthers katekisme.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?2.mos 20.3. Og 5 mos 7. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?Takk!
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?Jeg datt av de ti bud da jeg fikk logikken forklart av læreren på barneskolen jeg. Hun mente at det egentlig holdt med ett - Du skal ikke ha andre guder enn meg. |
![]() |
![]() |
#9 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor finner man egentlig de ti bud?Hehe smilefjes. Men kan man de ikke lenger? Eller?
![]() |
|
|