|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Veksle til euro for et par timer i Kiel?Dere som har vært på tur med Kiel-båten, veksler dere penger hjemme? Eller er det plassert en minibank som man lett finner på vei fra båten over til kjøpesenteret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Betale med kort i butikkene? Trenger du egentlig kontanter?
![]() |
#3 |
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Nei man trenger jo strengt talt ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Jeg tok ut litt i minibanken på båten. Veldig greit å ha litt kontanter når man skal kjøpe seg en kaffe eller noe til 1,5€. Er det noe igjen så bruker jeg de opp på båten når vi drar tilbake til Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Vi hadde et par Euro liggende hjemme fra en annen tur, det holdt til pølse og kaffe. Ellers så brukte vi kort. Så ikke noe behov for å ta ut noe mer Euro.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Skal du være der på en søndag slik at det ikke er snakk om noe shopping, hadde jeg ikke giddet. Da kjøper du sikkert bare en kaffe på Starbucks og spiser frokost på en cafe, begge deler kan betales med kort. Jeg hadde bare tatt med eventuelle euro jeg hadde liggende.
![]() |
#8 |
![]() Sv: Veksle til euro for et par timer i Kiel?Jeg har ikke noen euro liggendes. Jeg og minsten drar i dag, så vi er i Kiel i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|