|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor lang tid trenger en pakke fra USA?Hvor lang tid må jeg forvente at en pakke sendt fra USA trenger? Jeg venter på en liten pakke som ble sendt 29. september med XPO. Kan jeg håpe å ha den her før neste helg, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvor lang tid trenger en pakke fra USA?Jeg har mest erfaring med iHerb, og der tar det ca. en uke om det ikke blir stoppet i tollen. Blir det stoppet kan det ta opptil en måned.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lang tid trenger en pakke fra USA?Jeg har opplevd at det har tatt opptil en mnd. å få ting frem, det kommer litt an på valgt transportmetode, og pris. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvor lang tid trenger en pakke fra USA?Jeg valgte standard forsendelse siden ekspresslevering kostet uanstendig mye, faktisk mye mer enn genseren. Jeg visste ikke før jeg fikk ordrebekreftelsen på e-post at genseren ble sendt fra USA. Hadde jeg visst det, hadde jeg funnet en annen nettbutikk som sender fra Europa. Vi får bare krysse fingrene og håpe den kommer fram i tide. Det er ca 2 uker fra den ble sendt til jeg trenger den, så da kan det jo kanskje gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|