|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Goretex vintersko til ettåring?Er det noen som vet om noen goretexsko som har grei åpning slik at de er lett å få på en ettårings myke føtter? Jeg brukte Kavat til eldstemann fordi de hadde så stor og god åpning, og kombinerte med Viking Thermo til våte dager. Men minstemann på 13 måneder er så liten av vekst og har så store føtter at Thermoene trolig blir altfor lange i skaftet, så jeg tror ikke han kan bruke de i år. Derfor må jeg ha vintersko i goretex for å slå to fluer i en smekk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Aldri hatt Skofus, men fikk de ikke stryk i siste vinterskotest? Anbefaler også Superfit!
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Det kommer vel veldig ann på foten i barnet. Når storebror var 1år så var det bare viking med goretex jeg fikk på. Siden de er veldig store og klumpete gikk vi for skofus sine tex sko som var enda enklere å få på og ikke klumpete i hele tatt. De holdt faktisk tett det året også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Takk, jeg skal se nærmere på Superfit, jeg tror Barnas Hus selger de. Men skal teste ut Thermoene igjen på lørdag, kan jo hende han har strukket seg litt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Må si meg enig med de andre her. Superfit er kjempe god. Er de vi har vært mest fornøyd med.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Superfit passer ikke får de med høy vrist. Min sønn kunne ikke ha de, men ecco passet ham.
|
|
|
#9 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Syns jeg hører så mye forskjellig om hva som passer forskjellig fot.
|
|
|
#10 |
|
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Kavat har egentlig perfekt passform til foten hans, han har ganske brede føtter. Har egentlig mest lyst på Kavat, men skal prøve litt forskjellige i morgen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Vi har Reflex goretex-støvler til vår, altså høye sko med for. De sitter kjempegodt på vesla i hvert fall.
|
|
|
|
#12 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Goretex vintersko til ettåring?
Jeg tror du skal gå for Kavat. Ingenting holder småttisføttet varmere, og de sittet mer i ro enn større barn, og da er det viktig med varme sko. Snuppa hadde Kavat som ettåring, og ble kun våt på beina én gang, og da hadde hun svømt i en vanndam og var våt fra halsen og ned.
|
|
|
#13 |
|
Sv: Goretex vintersko til ettåring?Ja, jeg hadde Kavat til storebror de to første vintrene i barnehage og syns de var kjempegode. Mini har faktisk også Kavat høstsko nå. Vi liker Kavat! |
|
|
|
![]() |
|
|