|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Jeg tror både lysfat og lykter kan fungere fint som dekorasjon.
![]() |
#4 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Jeg synes lysfat, stearinlys elller lykter er noe av det mest fornuftige man kan pynte med inne i en peis. Pynt i vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Vi har nesten lik peis, og den er full av kubbelys.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() |
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Kubbelys og sånt er det eneste jeg kunne tenkt meg å pynta med inni peisen. Planter ville jeg heller hatt oppå, gjerne en hengeplante. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Det ser tomt ut uten noe inni, så jeg ville gått for lysfat, gjerne et stort. Lykter kan også funke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?
Ja, sånn julelysaktig, men med stjerner eller fargede papirballer eller noe sånt.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Jeg syns du burde ha kaninlampe med barbapappa-lyslenke.
![]() |
#15 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Det så veldig fint ut med runde steiner og kubbelys! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Dekorasjon i peisen eller ikke?Lys kan være fint det, tenker jeg - men er det en grunn for at dere på en måte tenker å ikke bruke den. (Hva vet jeg om astma og fyring f.eks) - Å grille marsmellows i peisen er jo veldig stas.
![]() |
|
|