Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket nettreisebyrå?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-12, 10:33   #1
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilket nettreisebyrå?

Jeg sitter og skal bestille flybilletter og siden jeg skal ha utreise med et selskap og hjemreise med et annet tenkte jeg at jeg kanskje skulle bestille det gjennom et byrå for å gjøre det enkelt og få alt samlet. Type gotogate.no, travellink.no, supersaver.no etc.

Noen som har erfaringer på hvem jeg bør holde meg unna? Og hvem det evt er trygt å velge?

Tenker at det bør være noen jeg faktisk kommer i kontakt med ved behov for endringer etc og har hørt en del skrekkhistorie om en del av disse nettbyreåne.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 10:35   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket nettreisebyrå?

Jeg pleier å bestille via restplass.no. Det har alltid fungert veldig fint, og jeg tror det er forholdsvis rimelige priser. Jeg har alltid funnet billettene til den prisen som kommer opp (har skjønt at det kan være et problem med noen andre sider).

Gammel 04-10-12, 11:24   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestiller på finn.no.

Gammel 04-10-12, 11:27   #4
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bestiller på finn.no.

Men da sendes du jo videre til ulike byråer? Og det er altså hvilke av de som er mest seriøse jeg lurer litt på.

Nå har jeg hoppet i det og bestilt via restplass.no. Noe av kritikken har jo gått på at det er så vanskelig å få tak i en del av disse byråene og her fikk jeg ihvertfall svar påspørsmål på chat med en gang.

Fikk billetter for hele hurven til Spania for 8000 kr til sommeren. *gleder seg*

Gammel 04-10-12, 12:34   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kontaktet restplass.no et par ganger. Både på telefon og chat og har fått raske svar.

Og jeg har bestilt med dem relativt ofte uten at det har blitt noe som helst form for krøll.

Gammel 04-10-12, 12:58   #6
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har kontaktet restplass.no et par ganger. Både på telefon og chat og har fått raske svar.

Og jeg har bestilt med dem relativt ofte uten at det har blitt noe som helst form for krøll.

Det lover godt. Da gjenstå det bare å sjekke opp leiebil og ikke minst finne ut hva vi skal gjøre og hvor vi skal være de tre ukene der nede.

Gammel 04-10-12, 15:28   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

www.ticket.no er pålitelig. Og de tilbyr angrerett fram til avreise mot forsikring. Det kan være greit om reisen er langt fram i tid eller komplisert med mange strekninger og selskaper.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:47.