|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilket nettreisebyrå?Jeg sitter og skal bestille flybilletter og siden jeg skal ha utreise med et selskap og hjemreise med et annet tenkte jeg at jeg kanskje skulle bestille det gjennom et byrå for å gjøre det enkelt og få alt samlet. Type gotogate.no, travellink.no, supersaver.no etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket nettreisebyrå?Jeg pleier å bestille via restplass.no. Det har alltid fungert veldig fint, og jeg tror det er forholdsvis rimelige priser. Jeg har alltid funnet billettene til den prisen som kommer opp (har skjønt at det kan være et problem med noen andre sider).
![]() |
![]() |
#4 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Hvilket nettreisebyrå?
Men da sendes du jo videre til ulike byråer? Og det er altså hvilke av de som er mest seriøse jeg lurer litt på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilket nettreisebyrå?Jeg har kontaktet restplass.no et par ganger. Både på telefon og chat og har fått raske svar.
![]() |
![]() |
#6 |
Fersk i gamet
![]() Sv: Hvilket nettreisebyrå?
Det lover godt. Da gjenstå det bare å sjekke opp leiebil og ikke minst finne ut hva vi skal gjøre og hvor vi skal være de tre ukene der nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket nettreisebyrå?www.ticket.no er pålitelig. Og de tilbyr angrerett fram til avreise mot forsikring. Det kan være greit om reisen er langt fram i tid eller komplisert med mange strekninger og selskaper.
![]() |
|
|